Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
2
geplaatst: 14 november 2024, 08:34 uur
Wat een waanzinnige battle: ook qua songtitels die eigenlijk een soort van hetzelfde zijn, maar dan in andere woorden.
Dankzij het werkelijk fenomenale drukwerk van Lombardo (one of his finest moments) ga ik, ondanks mijn recente herwaardering voor het voorheen te veel gehoorde Heaven & Hell, voor Slayer.
7-5
Dankzij het werkelijk fenomenale drukwerk van Lombardo (one of his finest moments) ga ik, ondanks mijn recente herwaardering voor het voorheen te veel gehoorde Heaven & Hell, voor Slayer.
7-5
0
geplaatst: 14 november 2024, 08:38 uur
55. Coroner - Divine Step (Conspectu Mortis) vs. Entombed - Left Hand Path
Ik ben een veel grotere liefhebber van Coroner dan van Entombed.
Maar er is één uitzondering.
0-1
Ik ben een veel grotere liefhebber van Coroner dan van Entombed.
Maar er is één uitzondering.
0-1
0
geplaatst: 14 november 2024, 11:23 uur
Idem EvilDrSmith; 3-7 dus
Volgende battle is ideaal om eens lekker de tijd voor te nemen..
56. Opeth - Black Rose Immortal vs. Moonsorrow - Pimeä
Volgende battle is ideaal om eens lekker de tijd voor te nemen..

56. Opeth - Black Rose Immortal vs. Moonsorrow - Pimeä
1
geplaatst: 14 november 2024, 11:56 uur
Jazeker, nu nog eens één mijner favoriete Opeth-deuntjes tegen mijn nr. 1 wat wijsjes van Moonsorrow betreft.. Sowieso
dat deze battle al in ronde 1 valt!
dat deze battle al in ronde 1 valt!
0
geplaatst: 14 november 2024, 13:22 uur
0
geplaatst: 14 november 2024, 13:24 uur
Dat is waar, maar het zou toch opmerkelijk en bizar zijn als ze beide battles met Opeth winnen.
Die vorige battle, daar kan ik me nog wat bij voorstellen, maar deze battle gaat toch echt naar Mikael & Co. Hoe allemachtigfabelprachtig Moonsorrow ook haar best doet.
4-1
Die vorige battle, daar kan ik me nog wat bij voorstellen, maar deze battle gaat toch echt naar Mikael & Co. Hoe allemachtigfabelprachtig Moonsorrow ook haar best doet.
4-1
0
geplaatst: 14 november 2024, 13:35 uur
De deuntjes van Opeth blijken toch nog net wat indrukwekkender in mijn oren te weerklinken dan de wijsjes van Moonsorrow:
5-1
5-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.