MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
5-3

4-0

Ex aequo, dan maar een puntje verspillen aan de underdog: 6-1

DjFrankie (moderator)
7-1

2-1

3-1
Twee tijdloze titelnummers, maar dat van Maiden is toch net iets beter

4-1

Wat een song is Killers. Paul DiAnno op zijn best. "You walk through the subway. His eyes burn a hole in your back".

Easy piecy voor de winnaar van de 1981-battle.
6-1

7-1

Battle 3 is nog niet klaar, 7-2

8-1

Deze is dan wel klaar.

Na een periode van hele actieve deelnemers lijken we weer wat terug te zakken. Misschien een goed idee om vanaf de volgende game weer iets minder snel de benodigde score te verhogen. Om de vaart erin te houden. Ik hoor het graag hoe jullie erover denken.

Halve finales (tot de 9)

1. Rush - YYZ vs. Iron Maiden - Murders in the Rue Morgue
2. Iron Maiden - Killers vs. Black Sabbath - The Mob Rules

Een aanstaande finale met twee Maiden nummers: eigenlijk zou je dat niet moeten willen. Zeker niet als 'Purgatory' en 'Drifter', 'Innocent Exile', 'Prodigal Son' en Maidens rauwste 'Another Life' zelfs nog nét een fractie beter zijn dan 'Rue Morgue', misschien wel een van de zwakkere (lees: minst beresterke) nummers op 'Killers'. Maar ja, jullie onverlaten waren zo knurftig aan het koekebakkeren om Y&T's 'I Believe In You' eruit te knikkeren. Blasfemische ketters!

Eigenlijk had hier de instrumental 'Genghis Khan' tegenover Rush's instrumental moeten staan: was eerlijker geweest. Maar dan nóg had Maiden het gewonnen.

1-2

2-3

Ik vind eigenlijk dat je in de eerdere rondes als je de nummers nog niet allemaal kent, het wel leuk zou zijn om tot 5 of 6 te gaan. Nu is de battle soms gedaan voor ik de songs gehoord heb
Het moet toch niet allemaal snel snel. 24uur tijd voor de volgende battle is ook gewoon prima.

Volgens mij gaan we al tot de 5 in de eerste ronde, dus je oppert om naar de 6 of 7 te gaan? Of sowieso naar de 24 uur? Misschien ook wel een fair idee.
Juist in de eerste ronde zitten soms nog leuke en/of onbekende verrassingen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:06 uur

geplaatst: vandaag om 08:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.