Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 25 januari 2022, 16:13 uur
Ben er op zich ook wel voor te vinden om elke battle in ronde 1 minstens 24 uur te laten staan, maar dan gaat het wel erg lang duren, denk ik. Is 12 uur misschien een idee?
0
geplaatst: 25 januari 2022, 16:27 uur
AOVV schreef:
Ben er op zich ook wel voor te vinden om elke battle in ronde 1 minstens 24 uur te laten staan, maar dan gaat het wel erg lang duren, denk ik. Is 12 uur misschien een idee?
32 + 16 + 8 + 4 + 2 + 1 = 63 dagen voor een metaljaar om mee te gaan battelen. Of ruim een maand bij 12 uur.
Ik weet niet wat hier gebruikelijk is, maar sommige spelletjes plaatsen hier maar een of twee keer per week een nieuwe. Gezien de bescheiden groep die hier regelmatig stemt, is een tijdregel misschien wel leuker/eerlijker dan tot de 5, 6 of 7 te gaan. En dan weet je ook: elke dag even een (of twee) keer stemmen. Klaar.
De Radio 2 Top 2000 XXL KO gaat bijv. weer zó snel, dat als je knippert me je ogen er alweer vijf battles gedaan zijn. Begrijpelijk bij zo'n knots van een game, maar de jeu om mee te spelen is er dan wel een beetje vanaf.
0
geplaatst: 25 januari 2022, 17:40 uur
Ga hier na enige twijfel toch voor het meesterwerk van Rush.
Maiden heeft nog een behoorlijke troef in dit spel.
4-3
Maiden heeft nog een behoorlijke troef in dit spel.
4-3
0
geplaatst: 25 januari 2022, 17:45 uur
Ik ga akkoord met het voorstel van marsupilami, tot de 6 of zelfs 7 gaan in de eerste ronde. Die eerste ronde gaat voor mij veel te rap/snel.
My two cents.
My two cents.
0
geplaatst: 25 januari 2022, 18:58 uur
5-4
Dat briljantje van Rush begint steeds meer te schitteren, terwijl deze van Maiden - vroeger altijd één van mijn favoriete Di'Anno-tracks - toch wat van zijn pluimen laat en o.a. voorbij is gesneld door de epische titeltrack van het album.
Dat briljantje van Rush begint steeds meer te schitteren, terwijl deze van Maiden - vroeger altijd één van mijn favoriete Di'Anno-tracks - toch wat van zijn pluimen laat en o.a. voorbij is gesneld door de epische titeltrack van het album.
0
geplaatst: 26 januari 2022, 05:44 uur
Ik zou niet veel aan de stemrondes veranderen: 1e ronde tot de 5, 2e ronde weer tot de 5, 3e ronde 6, en dan evt. verder ophogen.
0
geplaatst: 26 januari 2022, 11:37 uur
B.Robertson schreef:
Ik zou niet veel aan de stemrondes veranderen: 1e ronde tot de 5, 2e ronde weer tot de 5, 3e ronde 6, en dan evt. verder ophogen.
Dat lijkt mij ook het beste plan!
0
geplaatst: 26 januari 2022, 17:20 uur
1
geplaatst: 26 januari 2022, 18:41 uur
Oei oei.
Wat kan het een mens van vlees en bloed toch moeilijk gemaakt worden.
2-2
Wat kan het een mens van vlees en bloed toch moeilijk gemaakt worden.
2-2
0
geplaatst: 26 januari 2022, 19:35 uur
Ik vind het krachtverschil aanzienlijk.
Alsof Rico tegenover Badr staat.
Twee reuzen, maar een duidelijke winnaar.
Sign ot Southern Cross had meer weerstand geboden.
4-3.
Alsof Rico tegenover Badr staat.
Twee reuzen, maar een duidelijke winnaar.
Sign ot Southern Cross had meer weerstand geboden.
4-3.
0
geplaatst: 26 januari 2022, 19:38 uur
Retepittig. Allebei verdienen ze het. Killers nét favoriet, en dus stem ik wellicht mn eigen nominatie er hiermee uit.
5-3
5-3
1
geplaatst: 27 januari 2022, 18:37 uur
0
geplaatst: 27 januari 2022, 18:39 uur
Killers had ik hier wel verwacht, maar dat Rush hier met YYZ staat vind ik echt verrassend.
Ik realiseer me nu trouwens ook dat beide nominaties uit mijn koker komen. Again...
1-0 dan maar voor de underdog
Ik realiseer me nu trouwens ook dat beide nominaties uit mijn koker komen. Again...

1-0 dan maar voor de underdog
1
geplaatst: 27 januari 2022, 18:49 uur
Aha, vandaar dat Rush in de finale staat. Altijd maar weer die 'Dietertjes' die zo ver komen. Volgens mij strooi jij lustig met steekpenningen en gratis cd'tjes onder de stemmers. 
Maar als Rush dit gaat winnen, dan is er écht fraude in het spel.
1-1

Maar als Rush dit gaat winnen, dan is er écht fraude in het spel.
1-1
0
geplaatst: 27 januari 2022, 22:53 uur
2-3
Als er nu één groep is die drie keer een jaargang kan winnen dan mag het Maiden wel zijn.
Als er nu één groep is die drie keer een jaargang kan winnen dan mag het Maiden wel zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.