MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
Ben er op zich ook wel voor te vinden om elke battle in ronde 1 minstens 24 uur te laten staan, maar dan gaat het wel erg lang duren, denk ik. Is 12 uur misschien een idee?

AOVV schreef:
Ben er op zich ook wel voor te vinden om elke battle in ronde 1 minstens 24 uur te laten staan, maar dan gaat het wel erg lang duren, denk ik. Is 12 uur misschien een idee?

32 + 16 + 8 + 4 + 2 + 1 = 63 dagen voor een metaljaar om mee te gaan battelen. Of ruim een maand bij 12 uur.
Ik weet niet wat hier gebruikelijk is, maar sommige spelletjes plaatsen hier maar een of twee keer per week een nieuwe. Gezien de bescheiden groep die hier regelmatig stemt, is een tijdregel misschien wel leuker/eerlijker dan tot de 5, 6 of 7 te gaan. En dan weet je ook: elke dag even een (of twee) keer stemmen. Klaar.
De Radio 2 Top 2000 XXL KO gaat bijv. weer zó snel, dat als je knippert me je ogen er alweer vijf battles gedaan zijn. Begrijpelijk bij zo'n knots van een game, maar de jeu om mee te spelen is er dan wel een beetje vanaf.

Ga hier na enige twijfel toch voor het meesterwerk van Rush.
Maiden heeft nog een behoorlijke troef in dit spel.

4-3

Ik ga akkoord met het voorstel van marsupilami, tot de 6 of zelfs 7 gaan in de eerste ronde. Die eerste ronde gaat voor mij veel te rap/snel.

My two cents.

5-4

Dat briljantje van Rush begint steeds meer te schitteren, terwijl deze van Maiden - vroeger altijd één van mijn favoriete Di'Anno-tracks - toch wat van zijn pluimen laat en o.a. voorbij is gesneld door de epische titeltrack van het album.

Ik zou niet veel aan de stemrondes veranderen: 1e ronde tot de 5, 2e ronde weer tot de 5, 3e ronde 6, en dan evt. verder ophogen.

B.Robertson schreef:
Ik zou niet veel aan de stemrondes veranderen: 1e ronde tot de 5, 2e ronde weer tot de 5, 3e ronde 6, en dan evt. verder ophogen.

Dat lijkt mij ook het beste plan!

Twee knallers, maar wel duidelijk baas boven baas.

1-0

Oei oei.
Wat kan het een mens van vlees en bloed toch moeilijk gemaakt worden.

2-2

DjFrankie (moderator)
2-3

3-3

Beresterke battle.

Ik vind het krachtverschil aanzienlijk.
Alsof Rico tegenover Badr staat.
Twee reuzen, maar een duidelijke winnaar.
Sign ot Southern Cross had meer weerstand geboden.
4-3.

Retepittig. Allebei verdienen ze het. Killers nét favoriet, en dus stem ik wellicht mn eigen nominatie er hiermee uit.

5-3

Killers door!

FINALE // 24 UUR STEMMEN

Rush - YYZ vs. Iron Maiden - Killers

Killers had ik hier wel verwacht, maar dat Rush hier met YYZ staat vind ik echt verrassend.
Ik realiseer me nu trouwens ook dat beide nominaties uit mijn koker komen. Again...

1-0 dan maar voor de underdog

Aha, vandaar dat Rush in de finale staat. Altijd maar weer die 'Dietertjes' die zo ver komen. Volgens mij strooi jij lustig met steekpenningen en gratis cd'tjes onder de stemmers.
Maar als Rush dit gaat winnen, dan is er écht fraude in het spel.

1-1

1-2

Killers gaat zijn naam gewoon waarmaken, denk ik.

2-3

Als er nu één groep is die drie keer een jaargang kan winnen dan mag het Maiden wel zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:41 uur

geplaatst: vandaag om 09:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.