Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
1
geplaatst: 31 januari 2022, 17:00 uur
0
geplaatst: 31 januari 2022, 17:00 uur
0
geplaatst: 31 januari 2022, 17:39 uur
1-1
Alles is beter dan Fluisteraars, hoewel dat gekrijs rond minuut 18 wel hilarisch lachwekkend was.
Alles is beter dan Fluisteraars, hoewel dat gekrijs rond minuut 18 wel hilarisch lachwekkend was.
0
geplaatst: 31 januari 2022, 18:45 uur
3. Sweet Oblivion (Geoff Tate) - Another Change vs. Mastodon - Gigantium
0-1
Al vind in Geoff hier ook best OK
0-1
Al vind in Geoff hier ook best OK
0
geplaatst: 31 januari 2022, 18:47 uur
0-2
Geoff Tate zeker zijn best in dit nummer, maar ik vond Mastodon toch een heel stuk fijner.
Geoff Tate zeker zijn best in dit nummer, maar ik vond Mastodon toch een heel stuk fijner.
0
geplaatst: 31 januari 2022, 20:44 uur
Tha fuck? Ik knipper een keer met mijn ogen en het (op een na) beste nummer van vorig jaar is er al uit gesodemieterd?
You make me love to hate you guys!
You make me love to hate you guys!
0
geplaatst: 31 januari 2022, 21:34 uur
Geoff was een zanger waar ik net als Jaymz Hetfield de laatste jaren niet meer naar kon luisteren. De stem klinkt té geforceerd, te verpest, te krampachtig.
Hier valt hij idd in positieve zin op, in de zin van: goh, het irriteert me niet. Vette winst! Al blijft het natuurlijk lichtjaren verwijderd van zijn enigmatische zangpower in de 80s.
Ik was de grootste kleinste Mastodongroupie ten tijde van hun eerste albums. 'Blood Mountain' viel destijds al erg tegen en al revancheerden ze zich met 'Crack The Skye': het bleek hun laatste huzarenstukje. Daarna vervallen tot een degelijke, goede metalband zonder euforische brille. Al vind ik hun laatste album wel weer een lichte verbetering t.o.v. de paar albums daarvoor, het was bij mij geen eindejaarsmateriaal. Dit slotnummer is wel fraai genoeg om nog een rondje verder te mogen.
4-5
Hier valt hij idd in positieve zin op, in de zin van: goh, het irriteert me niet. Vette winst! Al blijft het natuurlijk lichtjaren verwijderd van zijn enigmatische zangpower in de 80s.
Ik was de grootste kleinste Mastodongroupie ten tijde van hun eerste albums. 'Blood Mountain' viel destijds al erg tegen en al revancheerden ze zich met 'Crack The Skye': het bleek hun laatste huzarenstukje. Daarna vervallen tot een degelijke, goede metalband zonder euforische brille. Al vind ik hun laatste album wel weer een lichte verbetering t.o.v. de paar albums daarvoor, het was bij mij geen eindejaarsmateriaal. Dit slotnummer is wel fraai genoeg om nog een rondje verder te mogen.
4-5
0
geplaatst: 31 januari 2022, 21:39 uur
4. Thy Catafalque - Köszöntsd A Hajnalt vs. Spiritbox - Constance
Net was het een na beste nummer al aan de beurt, nu hét beste nummer.
Zingt Maan in Spiritbox ofzo? 't Zou ons een hoop leed in de hitlijsten besparen. Fraaie shoegaze, maar die Maan-wannabe verpest het toch: er wordt te veel met haar stem gekut en geknoeid. Ze mag het slipje nog niet eens ruiken van die andere zangeres.
1-0
Net was het een na beste nummer al aan de beurt, nu hét beste nummer.
Zingt Maan in Spiritbox ofzo? 't Zou ons een hoop leed in de hitlijsten besparen. Fraaie shoegaze, maar die Maan-wannabe verpest het toch: er wordt te veel met haar stem gekut en geknoeid. Ze mag het slipje nog niet eens ruiken van die andere zangeres.
1-0
0
geplaatst: 31 januari 2022, 23:21 uur
Sterke battle alweer. Mijn voorkeur gaat nipt uit naar Spiritbox, Thy Catafalque vind ik ook gaaf, al is hun plaat uit 2021 op een manier aan me voorbijgegaan.
2-3
2-3
0
geplaatst: 31 januari 2022, 23:32 uur
Al bijna 4 battles voorbij. 
Ik zal eens gauw aanhaken voordat deze ook weg is.
Twee mooie nummers, toch gaat mijn punt naar Thy Catafalque.
3-4

Ik zal eens gauw aanhaken voordat deze ook weg is.
Twee mooie nummers, toch gaat mijn punt naar Thy Catafalque.
3-4
0
geplaatst: 1 februari 2022, 00:08 uur
AOVV schreef:
Sterke battle alweer. Mijn voorkeur gaat nipt uit naar Spiritbox, Thy Catafalque vind ik ook gaaf, al is hun plaat uit 2021 op een manier aan me voorbijgegaan.
2-3
2-3
Foei, hoogste tijd voor een inhaalslag, want ten eerste is ook dat album weer nagenoeg net zo geniaal als 'Naiv' (en de zes daaraan voorafgaande albums) én er schijnt alweer een nieuw album in de maak te zijn.
Ik geef je toestemming*) om je stem nog te wijzigen.
*)beschouw het maar als een verordening

En ja, jullie wilden zelf tot de 5 gaan. Eigen schuld. Potverdrie...
0
geplaatst: 1 februari 2022, 09:06 uur
EvilDrSmith schreef:
Nu hét beste nummer. Zingt Maan in Spiritbox ofzo? 't Zou ons een hoop leed in de hitlijsten besparen. Die Maan-wannabe verpest het toch: er wordt te veel met haar stem gekut en geknoeid. Ze mag het slipje nog niet eens ruiken van die andere zangeres.
Nu hét beste nummer. Zingt Maan in Spiritbox ofzo? 't Zou ons een hoop leed in de hitlijsten besparen. Die Maan-wannabe verpest het toch: er wordt te veel met haar stem gekut en geknoeid. Ze mag het slipje nog niet eens ruiken van die andere zangeres.
De punten gaan toch naar Maan en ze is door

3-5
0
geplaatst: 1 februari 2022, 09:07 uur
5. Deafheaven - Mombasa vs. Soen - Lumerian
Ai ai, twee eigen nominaties die me allebei zeer lief zijn.
Ik wacht even af hoe deze gaat lopen.
Er gaat sowieso een gigant sneuvelen.
Ai ai, twee eigen nominaties die me allebei zeer lief zijn.
Ik wacht even af hoe deze gaat lopen.
Er gaat sowieso een gigant sneuvelen.
0
geplaatst: 1 februari 2022, 09:18 uur
Hoppa, de twee finalisten liggen er dus alweer uit. Wat is dit toch een vervelend kutspel en jullie een stelletje incompetente eikels.

0
geplaatst: 1 februari 2022, 09:35 uur
Ik niet, de eerste ronde gaat veel te snel zoals je weer kan zien. MAAR JA WIE BEN IK HE?

Mijn punten waren trouwens naar Thy Catafalque gegaan EvilDrSmith, al vind ik beide nummers niet br00tal genoeg om ze metal te noemen.
Het enige metalnummer op Infinite Granite krijgt natuurlijk m'n punt, en dik ook:
1-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.