MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

1-0

Kk's album is echt niet slecht

K.K. Downing valt me ook zeker niet tegen, lekker energiek en vurig, al moet ik wel even wennen aan Rippers gegil die in mijn beleving nog meer als een keukenmeid voor vuurwerk probeert te zorgen dan destijds bij Priest.

't Maakt evenwel geen kans tegenover het bizarre en verdomd fascinerende Grey Aura, welke ik een van de verrassingen van vorig jaar vond. Met name ook vanwege dat wonderlijke, wonderschone middenstuk in dit prijsnummer.

2-2

Damn, dit is geniaal.

2-5

0-1

Nipt.

DjFrankie (moderator)
0-2

Veruit het beste nummer van de Cult of Luna-EP vorig jaar, maar deze van Stormkeep vind ik geweldig.

1-2

Ik kan natuurlijk moeilijk al in de eerste ronde tegen mijn nominatie gaan stemmen.
Al is het uitermate K*T dat ze meteen al tegenover Cult Of Luna geprogrammeerd staan. Pfff....

2-2

EvilDrSmith schreef:
K.K. Downing valt me ook zeker niet tegen, lekker energiek en vurig, al moet ik wel even wennen aan Rippers gegil die in mijn beleving nog meer als een keukenmeid voor vuurwerk probeert te zorgen dan destijds bij Priest.
Wat gaat het weer snel met de battles Jullie aanstekelijk enthousiasme jegens KK deed mij de hand over het hart strijken en zijn CD bestellen; samen met Senjutsu waarvan de digipak in de prijsdaling van Dodax zit.

0-1

Dit is nogmaals de finale.

Er zijn in de eerste ronde wel acht finales.
Ik kan nog even niet kiezen.

Vorige is wel heel erg zuur zeg, damn. En Der Weg Einer Freiheit er ook al uit, smh.

Johnny Marr schreef:
Vorige is wel heel erg zuur zeg, damn. En Der Weg Einer Freiheit er ook al uit, smh.
Ieder heeft zijn favorieten, er lijkt weinig consensus: twee van mijn drie favoriete nummers van vorig jaar liggen er ook al uit en mijn nummer vier wist het in de vorige battle ook maar ternauwernood te overleven, tegenover alweer een andere persoonlijke Top 10-favoriet. It's a bloody massacre.

Deze twee nummers staan ook al in mijn Top 10 (net zoals een stuk of dertig andere liedjes) en ik heb besloten: ik kan en ga niet kiezen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:58 uur

geplaatst: vandaag om 03:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.