MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
2-5 geweldig nummer

1-0

The Emerald Pearl is een prachtig staaltje experimentele post-black, maar wanneer ik dat intro hoor van Holy Roller en die monsterlijke deinende riff wordt ingezet word ik daar heel blij van en gaat mijn stank face op standje 11. Ook die elektronische invloeden, heerlijk. Subtiliteit ver te zoeken, maar verdomme, wat een heerlijke lompe beuker zeg.

Roots! Bloody Roots!
Maar dan met een blackened sausje. Toffe clip ook.
Maar So Hideous vind ik toch wat toffer.
2-1

4-3

So Hideous is verre van hideous.

DjFrankie (moderator)
5-3

Onbegrijpelijk, wat jij EvilDrSmith?

Johnny Marr schreef:
Onbegrijpelijk, wat jij EvilDrSmith?

Ik zal het nog onbegrijpelijker laten worden.

5-3

Nee hoor, just kidding. 4-3.
MAARRRR.... het is wel een fan-tas-tisch nummer van Cradle. Jeetjemina, I'm heavily impressed. Ik wist wel dat de band het juiste spoor weer had teruggevonden (ik had hun voorlaatste twee albums destijds wel "een beetje gescand"), maar dat ze zó overtuigend hun tweede leven laten horen had ik niet verwacht. Het is dat deze ouwe blackmetalveteranen tegen een van de vaandeldragers van de nieuwe blackmetal moeten opboksen, anders hadden ze zeker mijn punt. Nu slechts mijn waardering.

Iets te weinig tijd om heel actief mee te doen maar er wordt hier en daar wel heel veel moois ontdekt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:26 uur

geplaatst: vandaag om 05:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.