MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
1-2

Allebei goed.

2-3

Allebei eerder fantastisch, AOVV. Goed dekt hier niet echt de lading. Allebei niks minder dan kapot geniaal.

Oh, we zijn weer begonnen?
Het is maar goed dat ik in isolatie zit en dat vanwege corona mijn werk nog steeds deels op zijn reet ligt, anders had ik driekwart van de battles sowieso moeten missen.
Ik ben nog steeds te porren voor een tijdbattle ipv een puntenbattle, maar soit.

In aanvulling op JMs onaneerbevlekking: allebei geen schim van hun verleden, maar nog wel lekker genoeg.
2-5 (kapot geniaal is alleen die atoombomexplosie op het laatst bij Deafheaven: de aanloop vind ik stukken minder spannend/beklemmend dan bij bijv. Amenra's 'Voor Immer')

DjFrankie (moderator)
2-6

EvilDrSmith schreef:

Ik ben nog steeds te porren voor een tijdbattle ipv een puntenbattle, maar soit.

Het gaat al jaren prima op deze manier, laat het losssss!

DjFrankie (moderator)
Metal liefhebbers de ladder heeft jullie weer nodig. Sepultura en Pantera zijn aan de beurt.

MuMeLadder 2022 [De Top 2000 van MusicMeter] - MusicMeter.nl

DjFrankie schreef:
Metal liefhebbers de ladder heeft jullie weer nodig. Sepultura en Pantera zijn aan de beurt.

Ik heb mijn plicht al gedaan

6-5

't Klinkt in mijn oren af en toe een beetje vals, toch is het sfeertje doorslaggevend.

0-2

Dit is wel een hele fijne van In Mourning!

Zekers, maar een nog fijnere van Stormkeep.
1-2

DjFrankie (moderator)
3-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:50 uur

geplaatst: vandaag om 06:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.