Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
1
geplaatst: 14 februari 2022, 15:06 uur
4-3
Naamsbekendheid kan me echt helemaal niks interesseren, het gaat om de kwaliteit van de song. Mastodon heeft met Hushed and Grim gewoon een meesterlijke plaat afgeleverd en Gigantium behoort tot de mooiste nummers daarvan. Need was ook sterk.
Hier is namelijk het ''onbekendere'' gezelschap (Mare Cognitum) voor mij met afstand mijn favoriet.
Naamsbekendheid kan me echt helemaal niks interesseren, het gaat om de kwaliteit van de song. Mastodon heeft met Hushed and Grim gewoon een meesterlijke plaat afgeleverd en Gigantium behoort tot de mooiste nummers daarvan. Need was ook sterk.
Hier is namelijk het ''onbekendere'' gezelschap (Mare Cognitum) voor mij met afstand mijn favoriet.
0
geplaatst: 14 februari 2022, 15:47 uur
4-4
Allebei fantastisch. Die van Swallow the Sun raakt me echter tot op het bot.
Allebei fantastisch. Die van Swallow the Sun raakt me echter tot op het bot.
0
geplaatst: 14 februari 2022, 16:09 uur
Vorige is - gelukkig maar - nog niet afgelopen, marsupilami. Het zal toch niet zijn dat het machtige Mare Cognitum gaat verliezen van een niemendalletje?
0
geplaatst: 14 februari 2022, 16:58 uur
0
geplaatst: 14 februari 2022, 20:00 uur
0
geplaatst: 15 februari 2022, 10:48 uur
Allebei te gek.
Het was toch... ? Even checken... Ja, het was mijn nominatie. Nou, laat ik bij gelijkwaardig niveau mijn nominatie dan niet afvallen. Ook om het nog een beetje spannend te houden.
3-5
Het was toch... ? Even checken... Ja, het was mijn nominatie. Nou, laat ik bij gelijkwaardig niveau mijn nominatie dan niet afvallen. Ook om het nog een beetje spannend te houden.
3-5
1
geplaatst: 15 februari 2022, 14:51 uur
4-5
Dordeduh used traditional Romanian instruments, it's highly effective!
Dordeduh used traditional Romanian instruments, it's highly effective!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.