MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
2-1

Twee prachtige songs, Constance heeft echt net mijn voorkeur.

DjFrankie (moderator)
4-1 kies voor de mooie stem, tov het schreeuwen

Ho eens even!?

Wat de neuk is hier aan de hand?

Dit ga je niet menen?

Wat een stelletje muurbloempjes en navelstaarders zijn jullie.
Gaan jullie nu die zwak (irritant gemanipuleerde) zingende troela met die muffige gitaartjes en cliché djentriffjes verkiezen boven de Hoge Kunst van Amenra? Really?
Jullie flikten dit smerige spelletje al eerder door met dit aanstellerige grietje het beste metalnummer van vorig jaar eruit te knikkeren (Thy Catafalque), nu gaat dat met dit nog zelfs beter dan het beste nummer niet gebeuren, hoor!

Moet ik jullie nu ook echt alles voorkauwen wat briljant magistraal is? Zucht...

5-5 en wee je gebeente als degene hieronder mij voor die geblondeerde trien kiest: dan stuur ik je het complete oeuvre van soundalike Maan door je digitale brievenbus. Pfff, stelletje emo-watjes zijn jullie.
Foei!

Ik zou mijn slecht karakter nu echt in de verf kunnen zetten, en dat nummer van Spiritbox vind ik eigenlijk ook gewoon goed, hoor. Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Amenra.

5-6

10. Fluisteraars - Verscheuring in de Schemering vs. Converge & Chelsea Wolfe - Coil

Dit is voor mij dan weer blind stemmen op de imposante, adembenemende, verheffende black metalkunst van Fluisteraars.

1-0

2-0

Gelukkig Amenra door zeg, anders ging er iets geknapt zijn bij EvilDrSmith en mezelf.

AOVV schreef:
Ik zou mijn slecht karakter nu echt in de verf kunnen zetten, en dat nummer van Spiritbox vind ik eigenlijk ook gewoon goed, hoor. Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Amenra.

5-6

Ik had mijn tirade natuurlijk wel een héél klein beetje aangezet en gechargeerd.

Verven is mijn favoriete hobby, dus ik zou geen enkel probleem hebben om als dank juist een punt aan Converge en miss Wolfe te geven maar in dit geval ga ik met jullie mee.

3-0

Geef ik dat punt wel aan C. en miss W.

3-1

DjFrankie (moderator)
3-3

Fluisteraars met afstand hier het sterkste nummer voor mij. Mag van mij gewoon dit jaar winnen. Meesterwerk.

4-4

Lang leve de 24-uursregel.

11. Dvne - SÍ-XIV vs. Spiritbox - Holy Roller

Alwéér Spiritbox?
Oh wacht, deze herken ik nog van de eerste ronde. Deze bevalt me beter - liever een grunt dan een geautotunede Maan-kloon - maar dit was tevens het nummer dat het véél betere So Hideous eruitknikkerde. Is Spiritbox een nieuwe hype ofzo aan het worden? 't Is niet slecht hoor, kan er eigenlijk prima naar luisteren, maar alleen al in dit spelletje ruik ik een onwelriekende overrated-geur (en ook als ik het aantal ratings zie op RYM). Geef mij qua hypemeisjes maar Myrkur. Oh, het is de voortzetting van iwrestledabearonce. Vandaar dat ik al jaren daar niks meer van had gehoord.
Afijn, al klinkt Dvne als het kleinere olifantje van Mastodon, het bevalt me toch beter. Stiekem zelfs beter dan het huidige Mastodon zelf.
Wel een pluspuntje voor deze grappig verschrikte blik.
3-1

DjFrankie (moderator)
5-2

5-3

De sterkste nummers van de Spiritbox-plaat zaten gewoon in dit spel. Ik heb de plaat 3,5* gegeven, Holy Roller en vooral Constance zijn echt uitschieters. Dvne vind ik een redelijk saaie middenweg-sludge/prog/postmetalband.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:54 uur

geplaatst: vandaag om 11:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.