MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
0-2

Nog zo'n gigant van 20 minuten.

Demoniac is voor mij een van de, zo niet dé verrassing van dit spelletje.
Blaast At The Gates tot niemendallerig stof.
0-3

Don Cappuccino schreef:
Holy Roller en vooral Constance zijn echt uitschieters. Dvne vind ik een redelijk saaie middenweg-sludge/prog/postmetalband.

Ik heb een intense hekel aan de autotune die de laatste jaren steeds opzichtiger en in steeds meer genres opduikt. Had Spiritbox in 'Constance' dat ook niet zo onthutsend onnodig toegepast - want ze kan volgens mij prima zingen - dan had ik me in die bovenstaande scheldkannonade in nog moeilijkere, geforceerde bochten moeten wringen om mijn punt te maken. Nu vond ik haar bewerkte vocalen een enorme afknapper. (En Amenra ook gewoon véél imposanter. Klassieker in de dop. Al reeds uit de dop.)
Dvne is bij mij ook zeker geen eindejaarsmateriaal.

EvilDrSmith schreef:
want ze kan volgens mij prima zingen.

Dat klopt, kijk maar naar de ''one take'' zangvideo's van haar.

Bij Constance hoor ik ook wel dat de vocalen een beetje opgepoetst zijn of in ieder geval productioneel steviger zijn aangezet, maar de emotie druipt er toch van af.

DjFrankie (moderator)
2-5

Ik herzie mijn eigen stem. Ben nog even in Domeniac gedoken, maar dit is toch wel heel erg fijn.

1-6 dus nu

next dus

1-0 nipt

DjFrankie (moderator)
3-0

Hoe aardig ik Flotsam de laatste tien jaar ook vind klinken, als ik dan teruggrijp naar hun eerste twee albums dan word ik van een nummer als dit er net zo weemoedig van als dat ik dit zou doen bij de eerste vier albums van Metallica. Het is... zo simpel. Het is allemaal zo rechtlijnig, eenvormig en er zit totaal geen verrassingselement meer in de muziek. Het beukt wel lekker weg hoor, maar zet dit eens af tegen mastodonten als 'Metalshock', 'Doomsday For The Deceiver' of 'I Live You Die': het lijkt alsof ze 35 jaar geleden veel intelligentere en spannendere nummers konden maken. Terwijl je toch zou denken: verstand komt met de jaren..

5-4

Ronde 2 (tot de 6, 1 verschil)
14. Hippotraktor - Mover of Skies vs. Unto Others - Heroin

Beide heel fijn

1-1

1-2

Allebei fijne tracks, ja!

2-5

Omdat ik vatbaar ben voor verslavingen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:19 uur

geplaatst: vandaag om 13:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.