Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
1
geplaatst: 17 februari 2022, 15:51 uur
Demoniac is voor mij een van de, zo niet dé verrassing van dit spelletje.
Blaast At The Gates tot niemendallerig stof.
0-3
Blaast At The Gates tot niemendallerig stof.
0-3
0
geplaatst: 17 februari 2022, 16:15 uur
Don Cappuccino schreef:
Holy Roller en vooral Constance zijn echt uitschieters. Dvne vind ik een redelijk saaie middenweg-sludge/prog/postmetalband.
Holy Roller en vooral Constance zijn echt uitschieters. Dvne vind ik een redelijk saaie middenweg-sludge/prog/postmetalband.
Ik heb een intense hekel aan de autotune die de laatste jaren steeds opzichtiger en in steeds meer genres opduikt. Had Spiritbox in 'Constance' dat ook niet zo onthutsend onnodig toegepast - want ze kan volgens mij prima zingen - dan had ik me in die bovenstaande scheldkannonade in nog moeilijkere, geforceerde bochten moeten wringen om mijn punt te maken. Nu vond ik haar bewerkte vocalen een enorme afknapper. (En Amenra ook gewoon véél imposanter. Klassieker in de dop. Al reeds uit de dop.)
Dvne is bij mij ook zeker geen eindejaarsmateriaal.
0
geplaatst: 17 februari 2022, 18:16 uur
EvilDrSmith schreef:
want ze kan volgens mij prima zingen.
want ze kan volgens mij prima zingen.
Dat klopt, kijk maar naar de ''one take'' zangvideo's van haar.
Bij Constance hoor ik ook wel dat de vocalen een beetje opgepoetst zijn of in ieder geval productioneel steviger zijn aangezet, maar de emotie druipt er toch van af.
0
geplaatst: 17 februari 2022, 19:02 uur
Dieter schreef:
1-4
1-4
Ik herzie mijn eigen stem. Ben nog even in Domeniac gedoken, maar dit is toch wel heel erg fijn.
1-6 dus nu
next dus
0
geplaatst: 17 februari 2022, 19:03 uur
0
geplaatst: 18 februari 2022, 12:42 uur
Hoe aardig ik Flotsam de laatste tien jaar ook vind klinken, als ik dan teruggrijp naar hun eerste twee albums dan word ik van een nummer als dit er net zo weemoedig van als dat ik dit zou doen bij de eerste vier albums van Metallica. Het is... zo simpel. Het is allemaal zo rechtlijnig, eenvormig en er zit totaal geen verrassingselement meer in de muziek. Het beukt wel lekker weg hoor, maar zet dit eens af tegen mastodonten als 'Metalshock', 'Doomsday For The Deceiver' of 'I Live You Die': het lijkt alsof ze 35 jaar geleden veel intelligentere en spannendere nummers konden maken. Terwijl je toch zou denken: verstand komt met de jaren..
5-4
5-4
0
geplaatst: 18 februari 2022, 16:38 uur
0
geplaatst: 19 februari 2022, 07:03 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.