Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 30 april 2022, 10:32 uur
0
geplaatst: 30 april 2022, 14:52 uur
3-4
Twee van mijn nominaties, moeilijke keuze, maar Sweven vind ik net wat mooier.
Twee van mijn nominaties, moeilijke keuze, maar Sweven vind ik net wat mooier.
2
geplaatst: 30 april 2022, 19:39 uur
Wat een gave lijst hebben jullie bij elkaar verzameld. Ook veel onbekend spul voor mij. Leuk hoor!
Na twee keer luisteren ga ik nipt voor Sweven (misschien ook omdat ik dat album in de kast heb staan), maar alle lof voor Fluisteraars. Dit nummer bevalt me zelfs beter dan hun nominatie in de 2021-battle.
Fantastische hoes trouwens: misschien ook maar eens scoren op vinyl.
4-4
Na twee keer luisteren ga ik nipt voor Sweven (misschien ook omdat ik dat album in de kast heb staan), maar alle lof voor Fluisteraars. Dit nummer bevalt me zelfs beter dan hun nominatie in de 2021-battle.
Fantastische hoes trouwens: misschien ook maar eens scoren op vinyl.
4-4
0
geplaatst: 1 mei 2022, 08:32 uur
0
geplaatst: 1 mei 2022, 15:03 uur
Twee onbekende bands voor mij. Die zonen zetten wel een fraaie sfeer neer, maar er mag wel iéts variatie en dynamiek in de vocalen: het is allemaal zo braaf geschreeuwd met precies dezelfde distortie. Ontstijgt (daardoor) de middelmaat niet.
Tallah: aardige Slipknotvariant met wat Soulfly- en Korn-invloeden en een ogenschijnlijke IT-student achter de mic. Best wel onderhoudend.
2-4
Tallah: aardige Slipknotvariant met wat Soulfly- en Korn-invloeden en een ogenschijnlijke IT-student achter de mic. Best wel onderhoudend.
2-4
0
geplaatst: 1 mei 2022, 15:07 uur
2-5
Twee gave nummers, maar ik ga behoorlijk hard op de maniakale nu-metal van Tallah. Vooral de zanger brengt heel veel karakter met zich mee.
Twee gave nummers, maar ik ga behoorlijk hard op de maniakale nu-metal van Tallah. Vooral de zanger brengt heel veel karakter met zich mee.
0
geplaatst: 1 mei 2022, 18:25 uur
2-4
Deze tracks doen mij allebei niet zo veel, The Ocean vind ik net wat interessanter.
Deze tracks doen mij allebei niet zo veel, The Ocean vind ik net wat interessanter.
0
geplaatst: 1 mei 2022, 19:11 uur
Wat een poppy luchtigheid van Uada. Ik dacht in het verleden wel eens wat met meer smaak naar deze band te hebben geluisterd, maar dit klinkt bijna als een soort popcornblackmetal. Zoet, niet zout. Ik ben meer van de zoute smaak.
The Ocean is weer een kwartiertje fijn filmisch sludgy postmetalplezier.
Oh, de wedstrijd is de tussentijd alweer al lang voorbij,
Doe dan maar een puntje voor Fa... goh, nee, voor Sepultura. Of wacht, toch voor Fates Warning. Maar gaaf nummer ook van Sepultura. Bij wijze van bijna progressiever dan Fates Warning nota bene. Ik zie nu dat ik de LP vorig jaar heb gekocht, waarschijnlijk blind op basis van de recensies. Waarom draai ik 'em dan niet? Die van Fates Warning moet ik ook maar eens checken, want ik was het stemgeluid van Ray Alder een beetje beu, maar hier klinkt hij zeer smaakvol.
2-1
The Ocean is weer een kwartiertje fijn filmisch sludgy postmetalplezier.
Oh, de wedstrijd is de tussentijd alweer al lang voorbij,

Doe dan maar een puntje voor Fa... goh, nee, voor Sepultura. Of wacht, toch voor Fates Warning. Maar gaaf nummer ook van Sepultura. Bij wijze van bijna progressiever dan Fates Warning nota bene. Ik zie nu dat ik de LP vorig jaar heb gekocht, waarschijnlijk blind op basis van de recensies. Waarom draai ik 'em dan niet? Die van Fates Warning moet ik ook maar eens checken, want ik was het stemgeluid van Ray Alder een beetje beu, maar hier klinkt hij zeer smaakvol.
2-1
0
geplaatst: 1 mei 2022, 19:15 uur
2-2
Achteraf gezien had ik Under a Lightless Sky moeten nomineren van hetzelfde album, dat nummer is nog veel beter dan het titelnummer.
EvilDrSmith schreef:
Die zonen zetten wel een fraaie sfeer neer, maar er mag wel iéts variatie en dynamiek in de vocalen: het is allemaal zo braaf geschreeuwd met precies dezelfde distortie. Ontstijgt (daardoor) de middelmaat niet.
Die zonen zetten wel een fraaie sfeer neer, maar er mag wel iéts variatie en dynamiek in de vocalen: het is allemaal zo braaf geschreeuwd met precies dezelfde distortie. Ontstijgt (daardoor) de middelmaat niet.
Achteraf gezien had ik Under a Lightless Sky moeten nomineren van hetzelfde album, dat nummer is nog veel beter dan het titelnummer.
0
geplaatst: 1 mei 2022, 19:38 uur
2-3
Fates Warning was dat jaar een kleine teleurstelling voor me na het fantastische Theory of Flight, maar Sepultura heb ik toen kapotgedraaid
Fates Warning was dat jaar een kleine teleurstelling voor me na het fantastische Theory of Flight, maar Sepultura heb ik toen kapotgedraaid
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.