Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 1 mei 2022, 19:39 uur
1
geplaatst: 1 mei 2022, 21:51 uur
Johnny Marr schreef:
Achteraf gezien had ik Under a Lightless Sky moeten nomineren van hetzelfde album, dat nummer is nog veel beter dan het titelnummer.
Stommerd, dat is-ie idd. Misschien zelfs beter dan die van Tallah. Achteraf gezien had ik Under a Lightless Sky moeten nomineren van hetzelfde album, dat nummer is nog veel beter dan het titelnummer.

0
geplaatst: 2 mei 2022, 12:21 uur
De grunt en zang van March Funèbre staan mij niet aan. Wel jammer, want verder heeft het nummer een mooie opbouw en zit interessanter/inventiever in elkaar dan Dawn Of Solace. Mij een beetje om het even.
3-4
Kom d'r maar in, JM.
3-4
Kom d'r maar in, JM.
0
geplaatst: 2 mei 2022, 15:19 uur
Tussen al dat extreme(re) geweld van vooral de nieuwe(re) metalbands valt de tombola wel erg toevallig uit dat uitgerekend de twee (power)metalveteranen elkaar in de eerste ronde treffen.
Die Ralf Scheepers is vast vaker in de sportschool dan op het podium te vinden. (Ik heb het even opgezocht en hij was op deze video 55 jaar: chapeau om zo dedicated voor je lichaam te zorgen).
Toch vind ik Biff meer charme en warmte uitstralen.
1-3
Die Ralf Scheepers is vast vaker in de sportschool dan op het podium te vinden. (Ik heb het even opgezocht en hij was op deze video 55 jaar: chapeau om zo dedicated voor je lichaam te zorgen).
Toch vind ik Biff meer charme en warmte uitstralen.
1-3
0
geplaatst: 3 mei 2022, 06:21 uur
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 mei 2022, 08:53 uur
1-1 sowieso weer een goeie plaat van Napalm Death
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.