MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
5-2

DjFrankie (moderator)
1-2

1-3

1-5

Nipt 0-1

DjFrankie (moderator)
0-3

0-4

0-5

Pyramid T. is niet verkeerd, maar moet het toch afleggen tegen MDB.

Grandioos nummer van Hum geeft mijn eigen nominatie het nakijken.

1-0

2-0

Grandioos, inderdaad.

3-0

5-0

Hum ken ik niet. Klinkt zeer goed.

Beide klinken zeer fijn. Lichte voorkeur voor Svalbard.

1-0

DjFrankie (moderator)
2-0

Je kan ook niet even met je ogen knipperen hier, of jullie zijn al een handvol rondes verder.
Svalbard nog op Roadburn gezien. Voor zover de band te zien was met al die rook en blauw tegenlicht. Was best aardig, maar wist me door veel sfeer en weinig hooks toch niet heel lang te boeien. Nu ik dit luister herinner ik me dat weer. Maar voor vijf minuten best genietbaar. Silvered probeert van alles en zou ik op papier heel gaaf moeten vinden, maar vind ik toch overkomen als middelmatige death doom met weinig inventieve proggy elementen. Misschien kan ik het beter 's nachts luisteren.

3-1

EDIT: wel een fantastische zangeres, die van Scardust in ronde 12. Wauw! En dan doel ik alleen nog maar op haar vocale kwaliteiten. Een van de beste nieuwe zangeressen in de metalscene die ik de laatste tijd heb gehoord. If only de band nou metal zou spelen die me meer aanspreekt...

5-1

Heerlijk euforisch nummer van Svalbard.

3-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:25 uur

geplaatst: vandaag om 20:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.