Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 8 mei 2022, 22:53 uur
Misschien komt het door hun aangename optreden op Roadburn, want ik was eigenlijk al een tijdje Sólstafir-moe, maar ze hebben mijn aandacht en interesse weer teruggewonnen. Ondanks de feitelijk nogal wiebelige zangpartijen, maar momenteel gooi ik dat onder de noemer "IJslands charme".
Dat laatste deel zou niet misstaan op een willekeurige Maiden plaat uit deze eeuw. Maar dan met een garagerockdrum(productie) i.p.v. Nicko. Geeft ook wel iets r(a)uws.
Mourir evenzogoed ook gaaf, natuurlijk.
2-4
Dat laatste deel zou niet misstaan op een willekeurige Maiden plaat uit deze eeuw. Maar dan met een garagerockdrum(productie) i.p.v. Nicko. Geeft ook wel iets r(a)uws.
Mourir evenzogoed ook gaaf, natuurlijk.
2-4
0
geplaatst: 9 mei 2022, 13:54 uur
0
geplaatst: 9 mei 2022, 14:05 uur
Vorige... 
1-1
Allebei kapot geniaal wel, sterke battle. Heul hard.

1-1
Allebei kapot geniaal wel, sterke battle. Heul hard.
0
geplaatst: 9 mei 2022, 19:11 uur
Het linkje van Vengeful Spectre - Wailing Wrath laat het nummer (intermezzo) horen NÁ 'Wailing Wrath'.
Ik hoef trouwens maar een paar minuten van het juiste nummer van Vengeful Spectre te horen, of ik weet genoeg: hier gaat mijn punt naartoe.
(Mocht ik naderhand hierop terugkomen, dan laat ik dat weten. Maar dat zou me hoogst verbazen)
3-3
Ik hoef trouwens maar een paar minuten van het juiste nummer van Vengeful Spectre te horen, of ik weet genoeg: hier gaat mijn punt naartoe.
(Mocht ik naderhand hierop terugkomen, dan laat ik dat weten. Maar dat zou me hoogst verbazen)
3-3
1
geplaatst: 9 mei 2022, 20:43 uur
EvilDrSmith schreef:
Het linkje van Vengeful Spectre - Wailing Wrath laat het nummer (intermezzo) horen NÁ 'Wailing Wrath'.
Dan is dat de link van de initiële battles op pagina 96, de (resterende) battles die ik op de vorige pagina postte, bevatten de juiste link (my bad):
Vengeful Spectre - Wailing Wrath
Anyways, bedankt voor de aandachtigheid (en steun)!

0
geplaatst: 10 mei 2022, 18:27 uur
En weer twee onbekende namen voor mij. Ik heb me blijkbaar te veel met Corona bezig gehouden i.p.v. met muziek dat jaar, maar dan heeft dat kutvirus toch een mooie bijvangst opgeleverd middels toffe muziek.
Fraaie post-metal/-rock/-black/-alles versus intrigerende progrock/-metal/-death/-Opeth&Anathema.
Eerste nummer klinkt wat soepeler. Wellicht heeft het tweede nummer meerdere draaibeurten nodig om te rijpen. Maar ja, tijd is schaars.
4-1
Fraaie post-metal/-rock/-black/-alles versus intrigerende progrock/-metal/-death/-Opeth&Anathema.
Eerste nummer klinkt wat soepeler. Wellicht heeft het tweede nummer meerdere draaibeurten nodig om te rijpen. Maar ja, tijd is schaars.
4-1
0
geplaatst: 10 mei 2022, 19:00 uur
0
geplaatst: 10 mei 2022, 20:47 uur
Nog even de nodige metal consumeren voordat ik anderhalf uur lang songfestifalvla over me heen laat golven. Hopelijk zijn de nummers sterk genoeg voor voldoende buffer. Ik denk het wel, zeker wat de veteranen betreft: prachtig en sfeervol! Acid Mammoth imiteert iets te nadrukkelijk Ozzy's nasale stemgeluid.
3-0
EDIT: hoorde ik daar zowaar twee (!) gitaarsolo's op het songfestival?!?
Er zijn tegenwoordig meer metalalbums met minder gitaarsolo's dan op het songfestival. En dan ook nog Ronnie Romero van Lords Of Black/Ritchie Blackmore's Rainbow die voor Bulgarije zingt (overigens helaas vrij matig).
En in de pauzemuziek hoor ik ook nog een stukje Goblin (!) voorbijkomen.
It's almost the world upside down (cross).
Nog even en ik kijk liever naar het Songfestival dan dat ik naar Graspop ga.
3-0
EDIT: hoorde ik daar zowaar twee (!) gitaarsolo's op het songfestival?!?
Er zijn tegenwoordig meer metalalbums met minder gitaarsolo's dan op het songfestival. En dan ook nog Ronnie Romero van Lords Of Black/Ritchie Blackmore's Rainbow die voor Bulgarije zingt (overigens helaas vrij matig).
En in de pauzemuziek hoor ik ook nog een stukje Goblin (!) voorbijkomen.
It's almost the world upside down (cross).
Nog even en ik kijk liever naar het Songfestival dan dat ik naar Graspop ga.

0
geplaatst: 10 mei 2022, 23:01 uur
1
geplaatst: 10 mei 2022, 23:12 uur
1-1
Goeie battle, Loathe weet me wat meer bij de kladden te grijpen.
Goeie battle, Loathe weet me wat meer bij de kladden te grijpen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.