MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
Op Roadburn heb ik me wel eens staan vervelen bij Pallbearer, maar zo midden in de nacht, na een hele avond eurovisie, en met een goed studiogeluid, weten ze me in ieder geval een nummer lang redelijk te boeien. Loathe doet me echter weinig en vind ik nogal een zeurderige Deftonesvariant.
1-2

1-3

DjFrankie (moderator)
1-5

1-1

Toevallig een paar weken terug deze Vanden Plas nog geluisterd, want een vriend had de prachtig vormgegeven dubbel-lp in de verkoop voor een boterzacht prijsje. Tot circa 2010 heb ik alles van de Duitse Dream Theater, maar tegenwoordig doet me deze progmetalstijl niet zo veel meer. Ik hoor dat het prachtig is, maar ik word er warm noch koud van. Eigenlijk wel jammer, ik zou het graag weer net zo tof vinden als weleer. Al is het maar vanwege de bergen en stapels cd's die ik in dit genre heb liggen (dust to dust...).
Anaal Nathrakh blijft daarentegen fris en fel doorbeuken en kietelt mijn adrenalinepeil.
3-1 (de lp dus niet gekocht)

4-1

Allebei totaal NMD, laat ik het dan maar afmaken:

5-1

32. Psychotic Waltz - Devils and Angels vs. Katatonia - Behind the Blood

1-0, duh!

De nieuwe van Katatonia was solide, maar maakte geen echte indruk op me destijds. Psychotic Waltz maakte een verrassende, geslaagde comeback na 4 sterke platen in de jaren '90. Deze track leert me dat ik het album, en bij uitbreiding de hele catalogus van de band, nog maar 'ns de revue moet laten passeren.

2-1

DjFrankie (moderator)
3-1

4-1

4-2 beide sterk

Ik zie dat het hier goed vooruitgaat. Ronde 2 zal ik ergens morgen klaarzetten!

4-4

De battle staat er ondertussen ruim 24 uur, maar aangezien ik toch pas deze avond de volgende ronde kan voorbereiden, mag het laatste puntje alsnog worden uitgedeeld.

Zal ik dan maar...
5-4

1-1

Schitterend gedeelte zo tegen de 10 min. met het vervolg daarvan.

1-3

2-4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:57 uur

geplaatst: vandaag om 05:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.