Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
1
geplaatst: 26 mei 2022, 19:15 uur
EvilDrSmith schreef:
Vergeet alles, laat alles uit je handen droppen en ga naar LILI REFRAIN!
Ik zag haar op Roadburn en dat vond ik bedwelmend indrukwekkend:
Vergeet alles, laat alles uit je handen droppen en ga naar LILI REFRAIN!
Ik zag haar op Roadburn en dat vond ik bedwelmend indrukwekkend:
Je hebt groot gelijk, beste EvilDrSmith. Best wel weggeblazen door die loops! Heerlijk optreden, en wat een krachtige/prachtige stem heeft zij!
Bedankt voor de tip!
0
geplaatst: 27 mei 2022, 01:45 uur
Don Cappuccino schreef:
YOB is fenomenaal live.
Jesu heb ik niet live gezien, Godflesh wel, dat was top.
(quote)
YOB is fenomenaal live.
Jesu heb ik niet live gezien, Godflesh wel, dat was top.
YOB was wel aardig, maar ook niet heel memorabel imho. Vrij standaard stonerdoomsludge. Jesu was best ok, vooral omdat hij Sleeping In heeft gespeeld

1-0
0
geplaatst: 27 mei 2022, 14:00 uur
Johnny Marr schreef:
Vrij standaard stonerdoomsludge.
Vrij standaard stonerdoomsludge.
Niks standaard stoner/doom/sludge aan, YOB. Hebben een compleet eigen stijl, vooral het gitaarspel van Mike Scheidt.
1
geplaatst: 27 mei 2022, 14:32 uur
Don Cappuccino schreef:
Niks standaard stoner/doom/sludge aan, YOB. Hebben een compleet eigen stijl, vooral het gitaarspel van Mike Scheidt.
(quote)
Ik miste gewoon wat nummers van hun laatste twee albums. Die kende ik het eerst en vind ik ook toch het best, denk ik. Maar Mike sloot af met de mooie woorden: "next time we'll be back with some new music". Heel fijne gozer wel, sprak super mooie woorden.
Edit: fijn als in vriendelijk en respectvol, hij is best wel gezet.
1
geplaatst: 27 mei 2022, 15:23 uur
Johnny Marr schreef:
Ik miste gewoon wat nummers van hun laatste twee albums. Die kende ik het eerst en vind ik ook toch het best, denk ik.
Ik miste gewoon wat nummers van hun laatste twee albums. Die kende ik het eerst en vind ik ook toch het best, denk ik.
Die zijn tijdens deze tour niet aan de orde, nummers van de laatste twee platen, die hebben ze ook wel genoeg gespeeld de laatste jaren. Daar hebben ze een melodieuzer geluid, het eerdere werk is veel logger en ligt wat minder makkelijk in het gehoor. Ik vind eigenlijk alles van YOB vanaf The Illusion of Motion top, maar ik moet toch ook wel zeggen dat vooral de laatste twee platen gedragen worden door een aantal magistrale nummers die behoren tot mijn favorieten van de band (Marrow, Beauty in Falling Leaves, Our Raw Heart). De platen daarvoor vind ik als geheel vaak consistenter.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.