Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 24 mei 2022, 08:50 uur
16. Svalbard - Open Wound vs. Jesu - Sleeping In
1-0 allebei goed, vandaag deze net iets sterker in het gehoor
1-0 allebei goed, vandaag deze net iets sterker in het gehoor
0
geplaatst: 24 mei 2022, 15:57 uur
5-3
Allebei bloedmooi (nominaties van mijn hand), echt net de voorkeur voor Svalbard.
Allebei bloedmooi (nominaties van mijn hand), echt net de voorkeur voor Svalbard.
0
geplaatst: 25 mei 2022, 08:55 uur
Tenzij er nog een bescheiden mirakel gebeurt, is Svalbard de laatste die doorgaat naar ronde 3! De loting wordt deze avond gepubliceerd.
0
geplaatst: 25 mei 2022, 14:00 uur
Jammer, het nummer van Jesu is veel sterker. Ik ben heel erg teleurgesteld in jullie.
0
geplaatst: 25 mei 2022, 14:30 uur
Mijn 5-4 maakt niks meer uit. Dus kan ik net zo goed 6-3 stemmen, al zou ik dat niet doen.
0
geplaatst: 25 mei 2022, 16:49 uur
EvilDrSmith schreef:
Mijn 5-4 maakt niks meer uit. Dus kan ik net zo goed 6-3 stemmen, al zou ik dat niet doen.
Morgenavond Jesu live zien, ben eens benieuwd... zal wel geen prutser zijn zeker???
0
geplaatst: 25 mei 2022, 17:01 uur
Johnny Marr schreef:
Morgenavond Jesu live zien, ben eens benieuwd... zal wel geen prutser zijn zeker???
Kan je beter aan Don vragen, want ik vind ze live saaie poep, haha! Maar veel plezier man!Morgenavond Jesu live zien, ben eens benieuwd... zal wel geen prutser zijn zeker???
0
geplaatst: 25 mei 2022, 17:35 uur
EvilDrSmith schreef:
(quote)
Kan je beter aan Don vragen, want ik vind ze live saaie poep, haha! Maar veel plezier man! En YOB live, is dat ook saaie poep?
Thanks man!
1
geplaatst: 25 mei 2022, 17:47 uur
Yep, Yob thuis vind ik prima luisterspul, maar live vind ik ook way overrated en niet om doorheen te komen: krijg er stalpoten van. 

0
geplaatst: 25 mei 2022, 17:50 uur
EvilDrSmith schreef:
(quote)
Yep, Yob thuis vind ik prima luisterspul, maar live vind ik ook way overrated en niet om doorheen te komen: krijg er stalpoten van.
Damn, en Pelican live?
1
geplaatst: 25 mei 2022, 17:55 uur
Johnny Marr schreef:
Damn, en Pelican live?
Damn, en Pelican live?
Dat weet ik niet (meer) zo goed. Ik heb ze volgens mij een paar keer (o.a.) op Roadburn gezien, maar ik heb er eh... geen actieve herinneringen meer aan. Ik weet niet of dat een goed of slecht teken is.

Maar deel vooral jouw ervaringen hier: ben benieuwd!
0
geplaatst: 25 mei 2022, 17:56 uur
EvilDrSmith schreef:
Dat weet ik niet (meer) zo goed. Ik heb ze volgens mij een paar keer (o.a.) op Roadburn gezien, maar ik heb er eh... geen actieve herinneringen meer aan. Ik weet niet of dat een goed of slecht teken is.
(quote)

Ok, ik ga morgen als festivalganger en zaterdag als vrijwilliger. Was graag nog de vrijdagavond geweest ook (Ufomammut en The Ocean
) maar dan ga ik helaas al naar Charli XCX... (ook geniaal tho, ik hoop het optreden ook).Maar de donderdag is YOB dus de headliner, samen met Jesu en Fennesz. Vrijdag Ufomamut en The Ocean die ik dus helaas ga missen en de zaterdag wordt afgesloten door o.a. Year of No Light en Pelican.
Zie hier de volledige line-up:
https://static1.squarespace.com/static/62349c8e5cc72338b729a896/t/627e5ddbbbf5f355f468e138/1652448758666/dunkfest2022_timetableV2.pdf
Eleanora ben ik ook wel benieuwd naar. Ging ze normaal zien op 12 mei maar dat ging niet door vanwege een COVID-besmetting. Zie ik ze nu zaterdag dus alsnog, ben heel benieuwd... Sympathiek albumpje hebben ze onlangs gedropt: Eleanora - Mere (2020) - MusicMeter.nl
1
geplaatst: 25 mei 2022, 18:07 uur
Johnny Marr schreef:
heel verhaal
Vergeet alles, laat alles uit je handen droppen en ga naar LILI REFRAIN!heel verhaal
Ik zag haar op Roadburn en dat vond ik bedwelmend indrukwekkend: Roadburn 2022 – 013 Tilburg – donderdag 21 april – Arrow Lords of Metal - arrowlordsofmetal.nl
Toffe line-up trouwens. Ik ken ook heel veel niet, maar ziet er erg interessant uit. Zonde dat je Ufomammut moet missen, maar Year Of No Light was op Roadburn ook erg gaaf.
Eleanora ken ik niet: ga ik checken, thnx!

0
geplaatst: 25 mei 2022, 18:43 uur
EvilDrSmith schreef:
YOB is fenomenaal live.
Jesu heb ik niet live gezien, Godflesh wel, dat was top.
0
geplaatst: 25 mei 2022, 20:08 uur
Oké jongens, genoeg gepalaverd. Ronde 3, tot de 6!
1. Haken - Prosthetic vs. Black Curse - Finality I Behold
2. Oranssi Pazuzu - Uusi Teknokratia vs. The Ocean Collective - Jurassic | Cretaceous
3. Pallbearer - Forgotten Days vs. Green Carnation - Leaves of Yesteryear
4. Atavist - Loss vs. Paradise Lost - Ravenghast
5. Hum - Desert Rambler vs. Svalbard - Open Wound
6. Cryptic Shift - Moonbelt Immolator vs. Solstafir - Akkeri
7. Sepultura - Agony of Defeat vs. Emma Ruth Rundle & Thou - Monolith
8. Psychotic Waltz - Devils and Angels vs. Fluisteraars - Nasleep
1. Haken - Prosthetic vs. Black Curse - Finality I Behold
2. Oranssi Pazuzu - Uusi Teknokratia vs. The Ocean Collective - Jurassic | Cretaceous
3. Pallbearer - Forgotten Days vs. Green Carnation - Leaves of Yesteryear
4. Atavist - Loss vs. Paradise Lost - Ravenghast
5. Hum - Desert Rambler vs. Svalbard - Open Wound
6. Cryptic Shift - Moonbelt Immolator vs. Solstafir - Akkeri
7. Sepultura - Agony of Defeat vs. Emma Ruth Rundle & Thou - Monolith
8. Psychotic Waltz - Devils and Angels vs. Fluisteraars - Nasleep
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.