MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
2-2

Dream Theater ook uitstekend, maar Jesu vind ik bloedmooi.

Jesu is echt wel heel goed hier, maar deze van DT is buitencategorie.

4-2

4-3

DjFrankie (moderator)
4-5

1-1

2-1

Dit vond ik geweldig goed. Doet me wat denken aan Jesu, maar waar er altijd wel iets is waardoor een échte klik daarmee uitblijft, is het hier gelijk prijs.

4-1

Niks mis met Sleepwalker, maar de melancholische shoegazende doommetalstoomwals van Nadja vloert me.

DjFrankie (moderator)
Don Cappuccino schreef:

Niks mis met Sleepwalker, maar de melancholische shoegazende doommetalstoomwals van Nadja vloert me.

Ik, had er ook nog nooit van gehoord, maar topnummer van Nadja, alleen wel een rare bandnaam voor zo;n stoomwalserij

4-2

5-3

DjFrankie (moderator)
0-2

0-4

Moonsorrow blijft een fascinerende band. Vooral het album V. Hävitetty, waar deze lange track op staat, is van grote schoonheid. Ik moet wel zeggen dat ik het andere nummer op dit album, Tuleen Ajettu Maa, nog net een tikkeltje beter vind, maar dat is slechts een persoonlijke kwestie: beide nummers zijn meesterwerken. Ook de rest van het oeuvre van de band mag er trouwens wezen.

0-3

1-3

Prima nummer van Candlemass.

2-3

Prima nummer van Candlemass inderdaad, maar die van Cobalt vind ik erg intrigerend. Ik kan die band nog steeds niet goed plaatsen eigenlijk, wat het des te interessanter maakt.

3-4

3-5

Cobalt is een hele interessante band, ja. Candlemass is ook fijn.

Ik zou nog bijna tegen mijn nominatie hebben gestemd, maar goed: Cobalt is nu toch al door.

13. Primordial - Empire Falls vs. The Dillinger Escape Plan - Black Bubblegum

1-0

EvilDrSmith schreef:
Ik zou nog bijna tegen mijn nominatie hebben gestemd, maar goed: Cobalt is nu toch al door.

13. Primordial - Empire Falls vs. The Dillinger Escape Plan - Black Bubblegum

1-0

NB: in de De Franstalige Ladder doet zowaar Plebeian Grandstand mee. Staat natuurlijk troosteloos onderaan. Tot vanavond 2000 kunnen we deze nog even naar boven duwen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:04 uur

geplaatst: vandaag om 02:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.