Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juni 2022, 16:59 uur
Ik vind deze moeilijk. Op hun volstrekt eigen manier allebei fantastisch. Dus dan kijk ik maar wat ik zelf normaliter vaker zou opzetten:
3-2
Black Bubblegum is het beste Faith No More-nummer dat Faith No More nooit heeft geschreven.
3-2
Black Bubblegum is het beste Faith No More-nummer dat Faith No More nooit heeft geschreven.
0
geplaatst: 15 juni 2022, 17:11 uur
4-3
Moeilijke keuze inderdaad, Primordial vind ik - hier zeker - overdonderend goed.
Moeilijke keuze inderdaad, Primordial vind ik - hier zeker - overdonderend goed.
1
geplaatst: 15 juni 2022, 23:21 uur
Geweldige eigen nominatie (al zeg ik het zelf) vs. een machtige thrash-hymne van Exodus. Ik ga mezelf in de kaart spelen, maar er gaat sowieso een sterke song door.
1-2
1-2
0
geplaatst: 16 juni 2022, 10:56 uur
0
geplaatst: 16 juni 2022, 13:56 uur
Lastig, allebei supervet. Ik doe kop of munt.
'n 10-eurocentmuntje uit España.
De kop van Cervantes: Exodus
De EG: Behemoth.
2-3
Hmmmm, nee: ik voel dat ik er toch niet mee eens ben.
3-2
'n 10-eurocentmuntje uit España.
De kop van Cervantes: Exodus
De EG: Behemoth.
2-3
Hmmmm, nee: ik voel dat ik er toch niet mee eens ben.
3-2
0
geplaatst: 16 juni 2022, 16:35 uur
4-3
Halo duurt veel te lang en is soms behoorlijk zeikerig. The Blackening vind ik per jaar minder worden. De Behemoth-track is uitstekend.
Ook nog een shout-out naar Mayhem. Ordo Ad Chao is mijn favoriete plaat van het gezelschap, een ziekelijke experimentele blackmetalplaat. Funeral Hymn is daarentegen een van mijn favoriete thrashmetalsongs (riff-festijn met meesterlijke transities), ik had uiteindelijk ook voor Exodus gekozen, maar het scheelt niet veel.
Halo duurt veel te lang en is soms behoorlijk zeikerig. The Blackening vind ik per jaar minder worden. De Behemoth-track is uitstekend.
Ook nog een shout-out naar Mayhem. Ordo Ad Chao is mijn favoriete plaat van het gezelschap, een ziekelijke experimentele blackmetalplaat. Funeral Hymn is daarentegen een van mijn favoriete thrashmetalsongs (riff-festijn met meesterlijke transities), ik had uiteindelijk ook voor Exodus gekozen, maar het scheelt niet veel.
0
geplaatst: 17 juni 2022, 11:11 uur
Idem Dieter, Avenged Sevenfold vind ik wel echt te afgeborsteld netjes.
2-0
2-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.