MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
1-1

3-1

Ik vind deze moeilijk. Op hun volstrekt eigen manier allebei fantastisch. Dus dan kijk ik maar wat ik zelf normaliter vaker zou opzetten:

3-2

Black Bubblegum is het beste Faith No More-nummer dat Faith No More nooit heeft geschreven.

4-3

Moeilijke keuze inderdaad, Primordial vind ik - hier zeker - overdonderend goed.

DjFrankie (moderator)
4-4

EvilDrSmith schreef:

NB: in de De Franstalige Ladder doet zowaar Plebeian Grandstand mee.

Die heb ik genomineerd.

5-4

0-2

Geweldige eigen nominatie (al zeg ik het zelf) vs. een machtige thrash-hymne van Exodus. Ik ga mezelf in de kaart spelen, maar er gaat sowieso een sterke song door.

1-2

DjFrankie (moderator)
2-3

3-5

Lastig, allebei supervet. Ik doe kop of munt.
'n 10-eurocentmuntje uit España.
De kop van Cervantes: Exodus
De EG: Behemoth.

2-3

Hmmmm, nee: ik voel dat ik er toch niet mee eens ben.

3-2

DjFrankie (moderator)
4-2

4-3

Halo duurt veel te lang en is soms behoorlijk zeikerig. The Blackening vind ik per jaar minder worden. De Behemoth-track is uitstekend.

Ook nog een shout-out naar Mayhem. Ordo Ad Chao is mijn favoriete plaat van het gezelschap, een ziekelijke experimentele blackmetalplaat. Funeral Hymn is daarentegen een van mijn favoriete thrashmetalsongs (riff-festijn met meesterlijke transities), ik had uiteindelijk ook voor Exodus gekozen, maar het scheelt niet veel.

4-4

Laat ik het lekker spannend maken!

MH door

beide niet echt mijn ding

1-0

Idem Dieter, Avenged Sevenfold vind ik wel echt te afgeborsteld netjes.

2-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:08 uur

geplaatst: vandaag om 04:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.