Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 12 november 2021, 11:08 uur
Deze is niet zo moeilijk. Mooie ontdekking van Blue Murder tegenover een best tenenkrommende cover van Heir Apparent.
0-2
0-2
1
geplaatst: 12 november 2021, 11:16 uur
0-3
Voorgaande plaat van Heir Apparant is top. Deze is aanzienlijk minder en dit is daar het minste nummer van.
Voorgaande plaat van Heir Apparant is top. Deze is aanzienlijk minder en dit is daar het minste nummer van.
0
geplaatst: 12 november 2021, 12:56 uur
0
geplaatst: 12 november 2021, 16:18 uur
Wat fijn dat jullie tijdens mijn afwezigheid Blue Murder op waarde weten te schatten.
En nu net op tijd weer back in business om Helstar zijn broodnodige en welverdiende punt te geven (Godflesh is ook erg gaaf hoor, daar niet van, maar al die fokking vette riffs, awesome!)
4-3
En nu net op tijd weer back in business om Helstar zijn broodnodige en welverdiende punt te geven (Godflesh is ook erg gaaf hoor, daar niet van, maar al die fokking vette riffs, awesome!)
4-3
0
geplaatst: 12 november 2021, 17:01 uur
0
geplaatst: 12 november 2021, 17:20 uur
The Almighty is voor mij de grote onbekende van deze battles. Ik ken de naam natuurlijk wel, maar in mijn herinnering heb ik nooit, maar dan ook nooit de moeite genomen er eens aandachtig naar te luisteren. Alleen al daarom zijn dit soort battles leuk.
Zelfs als blijkt dat ik decennia later redenen hoor waarom ik de band altijd links heb laten liggen.
0-1
Zelfs als blijkt dat ik decennia later redenen hoor waarom ik de band altijd links heb laten liggen.
0-1
0
geplaatst: 12 november 2021, 18:46 uur
5. Coroner - Read My Scars vs. Dark Angel - The Death of Innocence
1-0
Goeie track van Dark Angel; héél goeie van Coroner.
1-0
Goeie track van Dark Angel; héél goeie van Coroner.
0
geplaatst: 12 november 2021, 19:09 uur
4-1
Scheelt elkaar weinig, maar net de voorkeur voor Coroner.
Scheelt elkaar weinig, maar net de voorkeur voor Coroner.
0
geplaatst: 12 november 2021, 19:25 uur
Pfffff, wat een lastige battle. Eigenlijk om het even, maar dan ga ik deze keer toch voor de agressie i.p.v. progressie.
2-2
2-2
0
geplaatst: 12 november 2021, 19:32 uur
EvilDrSmith schreef:
Pfffff, wat een lastige battle. Eigenlijk om het even, maar dan ga ik deze keer toch voor de agressie i.p.v. progressie.
2-2
2-2
Zo lastig dat je een aantal stemmen vergeet mee te nemen?

1
geplaatst: 12 november 2021, 19:38 uur
Oops, dat is weer die vage, trage, tijdgatwormhole van Musicmeter als ik het forum openlaat en er blijkbaar stemmers tussendoorglippen.

Afijn, het is dus blijkbaar 5-3 geworden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.