Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 12 november 2021, 19:45 uur
Ik ben normaliter veel meer van de Atheist dan Obituary, daarom is het wel lullig dat ze tegen hét signatuurnummer moeten strijden. Alhoewel, ik luister het nu nog eens en ik herzie mijn mening. Nipt.
1-2
1-2
0
geplaatst: 12 november 2021, 19:47 uur
3-2
Ook deze scheelt weinig, Atheist is namelijk fantastisch, maar die vieze grooves, riffs en smerige vocalen van John Tardy trekken me over de streep voor Obituary. Absoluut een van mijn favoriete Obituary-nummers en een terechte deathmetalklassieker.
Ook deze scheelt weinig, Atheist is namelijk fantastisch, maar die vieze grooves, riffs en smerige vocalen van John Tardy trekken me over de streep voor Obituary. Absoluut een van mijn favoriete Obituary-nummers en een terechte deathmetalklassieker.
0
geplaatst: 12 november 2021, 20:15 uur
3-3
Moeilijkste battle in deze ronde misschien wel, twee ontzettend goeie songs! Ik geef ook toe dat ik me een beetje door de "Eigen nominatie eerst"-gedachte laat leiden..
Moeilijkste battle in deze ronde misschien wel, twee ontzettend goeie songs! Ik geef ook toe dat ik me een beetje door de "Eigen nominatie eerst"-gedachte laat leiden..

0
geplaatst: 12 november 2021, 21:44 uur
0
geplaatst: 12 november 2021, 23:32 uur
Watchtower, veel gedraaid. Niet het beste nummer. Had ik zelf maar moeten nomineren… Tankard altijd fun. Derhalve Watchtower easy win.
1-0
1-0
1
geplaatst: 13 november 2021, 08:31 uur
Geniaal artwork van Tankard, heeft me destijds op de middelbare school bij handvaardigheid nog een 8,5 opgeleverd toen ik er een trekpop van had gemaakt.
Edoch, toch 3-2.
Edoch, toch 3-2.
0
geplaatst: 13 november 2021, 10:40 uur
0
geplaatst: 13 november 2021, 13:39 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.