MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

Ik ben normaliter veel meer van de Atheist dan Obituary, daarom is het wel lullig dat ze tegen hét signatuurnummer moeten strijden. Alhoewel, ik luister het nu nog eens en ik herzie mijn mening. Nipt.

1-2

3-2

Ook deze scheelt weinig, Atheist is namelijk fantastisch, maar die vieze grooves, riffs en smerige vocalen van John Tardy trekken me over de streep voor Obituary. Absoluut een van mijn favoriete Obituary-nummers en een terechte deathmetalklassieker.

3-3

Moeilijkste battle in deze ronde misschien wel, twee ontzettend goeie songs! Ik geef ook toe dat ik me een beetje door de "Eigen nominatie eerst"-gedachte laat leiden..

4-3 over klassiekers gesproken!

Watchtower, veel gedraaid. Niet het beste nummer. Had ik zelf maar moeten nomineren… Tankard altijd fun. Derhalve Watchtower easy win.

1-0

DjFrankie (moderator)
1-1

Geniaal artwork van Tankard, heeft me destijds op de middelbare school bij handvaardigheid nog een 8,5 opgeleverd toen ik er een trekpop van had gemaakt.

Edoch, toch 3-2.

2-3

Allebei wel goed.

Beide fraai

0-1

DjFrankie (moderator)
3-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:14 uur

geplaatst: vandaag om 03:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.