Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juni 2022, 11:33 uur
3-5
Het zal nooit grote liefde worden tussen mij en Riverside, vrees ik. De muziek heeft iets klinisch en bedacht waarop ik een beetje afknap..
Al had deze indrukwekkende track van Deathspell Omega ook van heel veel andere nummers gewonnen, hoor!
Het zal nooit grote liefde worden tussen mij en Riverside, vrees ik. De muziek heeft iets klinisch en bedacht waarop ik een beetje afknap..
Al had deze indrukwekkende track van Deathspell Omega ook van heel veel andere nummers gewonnen, hoor!
0
geplaatst: 20 juni 2022, 11:34 uur
2
geplaatst: 20 juni 2022, 16:00 uur
Ah. Alchemist! Wat leuk dat die genomineerd is.
Ik word dan gelijk een beetje melancholisch vanwege een zondagmiddagconcert, waaaaay back in 2004. De laatste keer dat Mieszko in Nederland optrad, twee maanden voor de tsunami, en met Alchemist als support-act die langer optrad dan headliner Nasum zelf....
Niets ten nadele van Moonsorrow, die band wint deze battle toch wel, maar vanwege het sentiment krijgt Alchemist mijn punt.
1-1
Ik word dan gelijk een beetje melancholisch vanwege een zondagmiddagconcert, waaaaay back in 2004. De laatste keer dat Mieszko in Nederland optrad, twee maanden voor de tsunami, en met Alchemist als support-act die langer optrad dan headliner Nasum zelf....
Niets ten nadele van Moonsorrow, die band wint deze battle toch wel, maar vanwege het sentiment krijgt Alchemist mijn punt.
1-1
3
geplaatst: 20 juni 2022, 16:24 uur
Alchemist is fantastisch, maar Moonsorrow is echt magistraal, misschien wel het sterkste werk uit de discografie.
1-3
1-3
2
geplaatst: 20 juni 2022, 16:56 uur
1-5
Ik sluit me volledig aan bij Don Cappuccino en durf zelfs zover te gaan V: Hävitetty een meesterwerk te noemen.
Ik sluit me volledig aan bij Don Cappuccino en durf zelfs zover te gaan V: Hävitetty een meesterwerk te noemen.
0
geplaatst: 20 juni 2022, 18:05 uur
1-3
Exact hetzelfde manco als bij Halo bij Machine Head, veel te lang, overbodige herhalingen van riffs. Exodus biedt ook een lange track, maar die is constant in beweging.
Exact hetzelfde manco als bij Halo bij Machine Head, veel te lang, overbodige herhalingen van riffs. Exodus biedt ook een lange track, maar die is constant in beweging.
0
geplaatst: 20 juni 2022, 19:46 uur
Beide erg fijn. Ga toch voor Exodus, net even wat scherper en vileiner. En Machine Head doet een (opzettelijk?) Creeping Deathje, dat is iets te gemakkelijk.
2-4
2-4
0
geplaatst: 20 juni 2022, 19:48 uur
2-5
Wederom een behoorlijk fijne track van Exodus. Deze van Machine Head vind ik ook nog steeds best goed hoor.
Wederom een behoorlijk fijne track van Exodus. Deze van Machine Head vind ik ook nog steeds best goed hoor.
0
geplaatst: 20 juni 2022, 19:50 uur
24. Wolves in the Throne Room - I Will Lay Down My Bones Among the Rocks and Roots vs. Sevendust - Suffer
1-0
Indrukwekkend meesterwerkje.
1-0
Indrukwekkend meesterwerkje.
1
geplaatst: 20 juni 2022, 20:17 uur
ABDrums schreef:
1-5
1-5
Meesterwerkje, inderdaad. Maar Moonsorrow is één van die bands die gewoon meerdere wereldplaten hebben uitgebracht, ik sla zelf Verisäkeet nog iets hoger aan.
1
geplaatst: 20 juni 2022, 20:23 uur
AOVV schreef:
Meesterwerkje, inderdaad. Maar Moonsorrow is één van die bands die gewoon meerdere wereldplaten hebben uitgebracht, ik sla zelf Verisäkeet nog iets hoger aan.
Ik moet eerlijk bekennen me nog niet verder in Moonsorrows discografie te hebben verdiept. Kivenkantaja en Jumalten Aika heb ik beide een enkele keer beluisterd, maar Verisäkeet nog niet. Het album heeft in ieder geval een erg hoog gemiddelde, dus ik denk dat ik hem vanavond eens op ga zetten...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.