Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juni 2022, 21:15 uur
0
geplaatst: 21 juni 2022, 15:33 uur
Spijtig dat The Black Dahlia Murder tegenover een van de sterkste tracks van 2007 (Alcest) stond. Toch even wat liefde, want What a Horrible Night to Have a Curse is een melodeathknaller van jewelste die in vele andere ladders bij mij de boventoon had gevoerd.
0
geplaatst: 21 juni 2022, 20:49 uur
*kuch*
Heren, het nummer van Age Of Nemesis is afkomstig van het album 'Terra Incognita' en al in 2002 uitgebracht. Destijds weliswaar in het Hongaars en pas in 2007 uitgebracht in een verstaanbare taal (behoudens een US-promo uit 2002 die volgens Discogs wel bestaat, maar niemand heeft), maar toch vrij discutabel dat dit nummer meedoet.
Afijn, nu maakt het toch geen donder meer uit, want:
3-5
Heren, het nummer van Age Of Nemesis is afkomstig van het album 'Terra Incognita' en al in 2002 uitgebracht. Destijds weliswaar in het Hongaars en pas in 2007 uitgebracht in een verstaanbare taal (behoudens een US-promo uit 2002 die volgens Discogs wel bestaat, maar niemand heeft), maar toch vrij discutabel dat dit nummer meedoet.
3-5
1
geplaatst: 21 juni 2022, 21:21 uur
EvilDrSmith schreef:
*kuch*
3-5
*kuch*
3-5
Mijn CD is uit 2007, maar ik zie je punt. Stond er even niet bij stil dat het feitelijk een heropname is. Zal er in het vervolg op letten.
0
geplaatst: 22 juni 2022, 00:09 uur
Fijne brok vintage Electric Wizard, maar deze Shining scheert werkelijk hoge toppen.
3-1
3-1
2
geplaatst: 22 juni 2022, 10:59 uur
0-1
Vooral die transitie tussen Sun of Nothing en Ants of the Sky op BTBAM's Colors is één van de allerbeste momenten uit de metalgeschiedenis als je het mij vraagt (en dan hebben we het niet eens over het bluegrass-country gedeelte gehad...). Maar ja, Colors dient natuurlijk als geheel beluisterd te worden en niet door alleen losse tracks te luisteren. Ants mag van mij in ieder geval heel erg ver komen!
Vooral die transitie tussen Sun of Nothing en Ants of the Sky op BTBAM's Colors is één van de allerbeste momenten uit de metalgeschiedenis als je het mij vraagt (en dan hebben we het niet eens over het bluegrass-country gedeelte gehad...). Maar ja, Colors dient natuurlijk als geheel beluisterd te worden en niet door alleen losse tracks te luisteren. Ants mag van mij in ieder geval heel erg ver komen!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.