Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juli 2022, 17:45 uur
Hier kunnen Mac en Dan Swanö toch niet tegenop zingen en grunten. Maar als Moonsorrow ook maar vijf minuutjes had geduurd, dan hadden ze het wél moeten afleggen. But size does matter.
4-0
4-0
0
geplaatst: 7 juli 2022, 21:45 uur
7-0 ondertussen, ik had er al 1-0 van gemaakt, wel opletten 
14. Alter Bridge - Ties That Bind vs. Moonsorrow - Jäästä syntynyt / Varjojen virta
0-1, maar Alter Bridge is ook geweldig

14. Alter Bridge - Ties That Bind vs. Moonsorrow - Jäästä syntynyt / Varjojen virta
0-1, maar Alter Bridge is ook geweldig
0
geplaatst: 7 juli 2022, 22:23 uur
Ja, het is goed met jullie. Een vol uur aan Moonsorrow naar de derde ronde te laten gaan is too much.
Voor de muzikale diversiteit in de volgende battles én omdat het gewoon een allejezusgave dijk van een compact hardrocknummer is:
1-2
Voor de muzikale diversiteit in de volgende battles én omdat het gewoon een allejezusgave dijk van een compact hardrocknummer is:
1-2
0
geplaatst: 8 juli 2022, 16:16 uur
Deze vind ik echt moeilijk. Een prachtige weidse melancholische blackmetaltrack en een ronduit meesterlijke razende thrashmetaltrack met een riff-momentum waar je U tegen zegt. Dan maar de stem naar de track die ik het meeste draai:
3-3
3-3
2
geplaatst: 8 juli 2022, 16:20 uur
I Will Lay Down Don Cappuccino's Bones Among the Rocks and Stones omdat hij op het verkeerde nummer stemt.
1
geplaatst: 8 juli 2022, 16:22 uur
Johnny Marr schreef:
I Will Lay Down Don Cappuccino's Bones Among the Rocks and Stones omdat hij op het verkeerde nummer stemt.
Angelo Badalamenti - Don Cappuccino's Theme
0
geplaatst: 9 juli 2022, 10:32 uur
0
geplaatst: 9 juli 2022, 13:53 uur
Jesu verdient eigenlijk beter, maar toch:
0-6
Volgende ronde volgt deze avond wellicht.
0-6
Volgende ronde volgt deze avond wellicht.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.