MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

Hier kunnen Mac en Dan Swanö toch niet tegenop zingen en grunten. Maar als Moonsorrow ook maar vijf minuutjes had geduurd, dan hadden ze het wél moeten afleggen. But size does matter.
4-0

5-0

Wat een geweldenaars zijn het toch ook.

7-0 ondertussen, ik had er al 1-0 van gemaakt, wel opletten

14. Alter Bridge - Ties That Bind vs. Moonsorrow - Jäästä syntynyt / Varjojen virta

0-1, maar Alter Bridge is ook geweldig

Ja, het is goed met jullie. Een vol uur aan Moonsorrow naar de derde ronde te laten gaan is too much.
Voor de muzikale diversiteit in de volgende battles én omdat het gewoon een allejezusgave dijk van een compact hardrocknummer is:
1-2

Evil dr heeftbhierbeen punt, maar toch

1-3

DjFrankie (moderator)
1-4

Tja, ik stem gewoon op de song die ik het beste vind hoor.

1-5

3-2

Deze vind ik echt moeilijk. Een prachtige weidse melancholische blackmetaltrack en een ronduit meesterlijke razende thrashmetaltrack met een riff-momentum waar je U tegen zegt. Dan maar de stem naar de track die ik het meeste draai:

3-3

I Will Lay Down Don Cappuccino's Bones Among the Rocks and Stones omdat hij op het verkeerde nummer stemt.

Johnny Marr schreef:
I Will Lay Down Don Cappuccino's Bones Among the Rocks and Stones omdat hij op het verkeerde nummer stemt.

Angelo Badalamenti - Don Cappuccino's Theme

Wolves door

Jesu verdient eigenlijk beter, maar toch:

0-6

Volgende ronde volgt deze avond wellicht.

1-6 maar dit is eigenlijk de finale

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:02 uur

geplaatst: vandaag om 07:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.