Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juli 2022, 17:06 uur
Wat zijn jullie een stelletje romantische piemels, noemen jullie je nu zelf metalliefhebbers? Maar wel prachtig epische atmo.black links laten liggen en massaal kiezen voor een zijig zwijmeldeuntje waarvan zelfs de broek van Jan 'Candlelight' van Veen gaat bollen?
Het riekt hier naar kleffe smegma...yech! Verwijfde treehugging zweefteefmietjes zijn jullie.
5-2 (ik heb een paar maanden geleden eindelijk die Alcest op vinyl gescoord: daar bolde mijn broekje wel van!)
Het riekt hier naar kleffe smegma...yech! Verwijfde treehugging zweefteefmietjes zijn jullie.
5-2 (ik heb een paar maanden geleden eindelijk die Alcest op vinyl gescoord: daar bolde mijn broekje wel van!)
2
geplaatst: 17 juli 2022, 18:41 uur
EvilDrSmith schreef:
Verwijfde treehugging zweefteefmietjes zijn jullie.
Verwijfde treehugging zweefteefmietjes zijn jullie.
Alcest is de ultieme treehugging zweefteefmetal.

0
geplaatst: 18 juli 2022, 19:53 uur
0
geplaatst: 18 juli 2022, 21:24 uur
Ik vond het al bijzonder genoeg dat Furia zo ver is gekomen, maar nu zal ik toch tegen mijn nominatie moeten stemmen.
0-5
0-5
0
geplaatst: 19 juli 2022, 08:30 uur
0
geplaatst: 19 juli 2022, 13:06 uur
Lang vs Belachelijk lang.
Het lijkt hier wel het spelletje van de progladder.
Toch zou ik het wel lollig vinden om in dit metalspelletje een nummer naar de finale te zien gaan die ook in de progladder hoge ogen gooit. NIets ten nadele van Moonsorrow, is ook fantastisch, maar het soortelijk gewicht van Porcupine Tree is net even wat imposanter.
2-4
Het lijkt hier wel het spelletje van de progladder.
Toch zou ik het wel lollig vinden om in dit metalspelletje een nummer naar de finale te zien gaan die ook in de progladder hoge ogen gooit. NIets ten nadele van Moonsorrow, is ook fantastisch, maar het soortelijk gewicht van Porcupine Tree is net even wat imposanter.
2-4
0
geplaatst: 20 juli 2022, 09:19 uur
Helaas, de mogelijkheid op een Moonsorrow-finale is ons ontnomen, Porcupine Tree stoot door! De halve finales volgen deze avond.
0
geplaatst: 20 juli 2022, 21:11 uur
Halve finales!
Tot de 8, 1 verschil
1. Alcest - Souvenirs d'un Autre Monde vs. Primordial - As Rome Burns
2. Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet vs. Moonsorrow - Jäästä syntynyt / Varjojen virta
Tot de 8, 1 verschil
2. Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet vs. Moonsorrow - Jäästä syntynyt / Varjojen virta
0
geplaatst: 20 juli 2022, 21:12 uur
Nou laten we beginnen. 
1-0

1-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.