MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
1-8 voor Primordial

4-1 nipt voor deze

5-1

Allebei prachtig.

Wat zijn jullie een stelletje romantische piemels, noemen jullie je nu zelf metalliefhebbers? Maar wel prachtig epische atmo.black links laten liggen en massaal kiezen voor een zijig zwijmeldeuntje waarvan zelfs de broek van Jan 'Candlelight' van Veen gaat bollen?
Het riekt hier naar kleffe smegma...yech! Verwijfde treehugging zweefteefmietjes zijn jullie.

5-2 (ik heb een paar maanden geleden eindelijk die Alcest op vinyl gescoord: daar bolde mijn broekje wel van!)

EvilDrSmith schreef:
Verwijfde treehugging zweefteefmietjes zijn jullie.

Alcest is de ultieme treehugging zweefteefmetal.

DjFrankie (moderator)
7-3

0-1

0-3

0-4

Ik vond het al bijzonder genoeg dat Furia zo ver is gekomen, maar nu zal ik toch tegen mijn nominatie moeten stemmen.
0-5

DjFrankie (moderator)
0-6

1-7

DjFrankie (moderator)
0-2

1-2

2-3

Moeilijk moeilijk...

Lang vs Belachelijk lang.

Het lijkt hier wel het spelletje van de progladder.
Toch zou ik het wel lollig vinden om in dit metalspelletje een nummer naar de finale te zien gaan die ook in de progladder hoge ogen gooit. NIets ten nadele van Moonsorrow, is ook fantastisch, maar het soortelijk gewicht van Porcupine Tree is net even wat imposanter.
2-4

3-5

4-6

Helaas, de mogelijkheid op een Moonsorrow-finale is ons ontnomen, Porcupine Tree stoot door! De halve finales volgen deze avond.

Nou laten we beginnen.

1. Alcest - Souvenirs d'un Autre Monde vs. Primordial - As Rome Burns

1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:23 uur

geplaatst: vandaag om 00:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.