MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
2-0

3-1

Wat minder actief ivm Holiday 🇲🇽

3-2

Zack
3-3

4-3

Tssss.... is het nou echt nodig om deze halve finale spannend te maken?
Primordial laat geen fluit heel van Alcest.
♫Wimps and posers, leave the hall!♪♪

4-5

5-5

Ik hou het evenwel spannend. Die andere track van Primordial had het wel gehaald bij mij.

6-5

FEEËNMEISJES UNITE!

Tja, EvilDrSmith, ik vrees toch echt wel dat we al lang boven de 24u-regel zit en bijgevolge Alcest doorgaat naar de finale!

2. Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet vs. Moonsorrow - Jäästä syntynyt / Varjojen virta

1-0

Zack
2-0

3-2

3-3

Kom op man, Moonsorrow hoort gewoon in de finale met dit nummer...

Zack
Kom op ABD.....dat is een een hele plaatkant...

Een van de beste nummers van dat album

4-4

Johnny Marr schreef:
Tja, EvilDrSmith, ik vrees toch echt wel dat we al lang boven de 24u-regel zit en bijgevolge die Treehugging Homosuele Hippieshit doorgaat naar de finale

Keer op keer weten jullie mij teleur te stellen, maar deze keer zijn jullie zelfs door de ondergrens gegaan: chapeau!
Uit recalcitrantie kies ik dan nu ook voor de braafste van de twee. En ook omdat het natuurlijk een dijk van een nummer is.

5-4

5-5

Er moet toch minstens één nummer van een halfuur naar de finale? Anders is dit 2007 niet!

DjFrankie (moderator)
6-5

6-7

Hoezeer ik Moonsorrow ook een finaleplek gun, ga ik streng moeten zijn en de regels toepassen. Na 24 uur stond het 6-6, waarbij Porcupine Tree het laatst op voorsprong stond. Steven Wilson en kornuiten naar de finale, dus! Jammer dat je net te laat stemde, Jacoto.

De finale!

Laat ons zeggen: gewoon lekker 24 uur de tijd.

Alcest - Souvenirs d'un Autre Monde vs. Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet

Go Alcest!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:59 uur

geplaatst: vandaag om 22:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.