Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juli 2022, 15:33 uur
Tssss.... is het nou echt nodig om deze halve finale spannend te maken?
Primordial laat geen fluit heel van Alcest.
♫Wimps and posers, leave the hall!♪♪
4-5
Primordial laat geen fluit heel van Alcest.
♫Wimps and posers, leave the hall!♪♪
4-5
0
geplaatst: 21 juli 2022, 15:43 uur
5-5
Ik hou het evenwel spannend. Die andere track van Primordial had het wel gehaald bij mij.
Ik hou het evenwel spannend. Die andere track van Primordial had het wel gehaald bij mij.
0
geplaatst: 22 juli 2022, 15:45 uur
Tja, EvilDrSmith, ik vrees toch echt wel dat we al lang boven de 24u-regel zit en bijgevolge Alcest doorgaat naar de finale!
2. Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet vs. Moonsorrow - Jäästä syntynyt / Varjojen virta
1-0
2. Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet vs. Moonsorrow - Jäästä syntynyt / Varjojen virta
1-0
1
geplaatst: 22 juli 2022, 16:49 uur
3-3
Kom op man, Moonsorrow hoort gewoon in de finale met dit nummer...
Kom op man, Moonsorrow hoort gewoon in de finale met dit nummer...
0
geplaatst: 22 juli 2022, 17:43 uur
Johnny Marr schreef:
Tja, EvilDrSmith, ik vrees toch echt wel dat we al lang boven de 24u-regel zit en bijgevolge die Treehugging Homosuele Hippieshit doorgaat naar de finale
Tja, EvilDrSmith, ik vrees toch echt wel dat we al lang boven de 24u-regel zit en bijgevolge die Treehugging Homosuele Hippieshit doorgaat naar de finale
Keer op keer weten jullie mij teleur te stellen, maar deze keer zijn jullie zelfs door de ondergrens gegaan: chapeau!

Uit recalcitrantie kies ik dan nu ook voor de braafste van de twee. En ook omdat het natuurlijk een dijk van een nummer is.
5-4
2
geplaatst: 22 juli 2022, 18:38 uur
5-5
Er moet toch minstens één nummer van een halfuur naar de finale? Anders is dit 2007 niet!
Er moet toch minstens één nummer van een halfuur naar de finale? Anders is dit 2007 niet!
1
geplaatst: 23 juli 2022, 21:15 uur
Hoezeer ik Moonsorrow ook een finaleplek gun, ga ik streng moeten zijn en de regels toepassen. Na 24 uur stond het 6-6, waarbij Porcupine Tree het laatst op voorsprong stond. Steven Wilson en kornuiten naar de finale, dus! Jammer dat je net te laat stemde, Jacoto. 

0
geplaatst: 23 juli 2022, 21:17 uur
De finale!
Laat ons zeggen: gewoon lekker 24 uur de tijd.
Alcest - Souvenirs d'un Autre Monde vs. Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet
Go Alcest!
Laat ons zeggen: gewoon lekker 24 uur de tijd.
Alcest - Souvenirs d'un Autre Monde vs. Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet
Go Alcest!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.