Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
1
geplaatst: 14 november 2021, 08:44 uur
Krijg nou wat? Ik heb die plaat van DBC in de kast staan, maar ik had werkelijk geen flauw benul (meer) hoe goed die blijkbaar is. Ik had gedacht dat dit een makkelijke 5-3 zou worden, maar nee, het wordt toch 4-4.
0
geplaatst: 14 november 2021, 14:02 uur
Potdomme, een eigen nominatie tegenover een nummer dat ik ook had willen nomineren.
Twee uitersten, allebei fantastisch.
Ik laat deze nog even aan mij voorbijgaan, ik ben wel benieuwd naar het scoreverloop.
Twee uitersten, allebei fantastisch.
Ik laat deze nog even aan mij voorbijgaan, ik ben wel benieuwd naar het scoreverloop.
0
geplaatst: 14 november 2021, 18:54 uur
2-3
Dat Bryan May meedoet op When Death Calls doet er voor mij niet toe.
Gewoon een heerlijk nummer van een evenzo fijn album.
Dat Bryan May meedoet op When Death Calls doet er voor mij niet toe.
Gewoon een heerlijk nummer van een evenzo fijn album.
1
geplaatst: 15 november 2021, 08:59 uur
Mijn nieuwsgierigheid naar het scoreverloop was niet voor niets. Maar nu ga ik voor de beslissing zorgen.
Sorry Martin, dan kies ik, met pijn in het hart, toch voor epicness, ervaring en het May-sterlijk gitaargeluid.
4-5.
Sorry Martin, dan kies ik, met pijn in het hart, toch voor epicness, ervaring en het May-sterlijk gitaargeluid.
4-5.
0
geplaatst: 15 november 2021, 09:44 uur
0
geplaatst: 15 november 2021, 09:45 uur
Weer zo'n fijne battle. Niet te doen deze. Beide zeer fraai.
0-1
0-1
0
geplaatst: 15 november 2021, 15:37 uur
3-4
Deze is voor mij waanzinnig makkelijk, maar dat gaat meer om smaak, kan heus wel horen dat King kwaliteit aflevert.
Deze is voor mij waanzinnig makkelijk, maar dat gaat meer om smaak, kan heus wel horen dat King kwaliteit aflevert.
0
geplaatst: 15 november 2021, 21:19 uur
1
geplaatst: 15 november 2021, 21:58 uur
Hoe gaaf het nummer van Mandator ook is, Fates Warning was destijds een klasse apart. Nouja, 1987 is ook nog niet geweest op dit battle-forum, dus wellicht krijgt voorloper Mysto Dysto nog een herkansing met hetzelfde nummer
(Tenzij jullie Fates Warning eruit kieperen natuurlijk).
2-0
(Tenzij jullie Fates Warning eruit kieperen natuurlijk).
2-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.