MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

Krijg nou wat? Ik heb die plaat van DBC in de kast staan, maar ik had werkelijk geen flauw benul (meer) hoe goed die blijkbaar is. Ik had gedacht dat dit een makkelijke 5-3 zou worden, maar nee, het wordt toch 4-4.

4-5

Leuke ontdekking dat DBC.

1-0 Gaaf nummer

Potdomme, een eigen nominatie tegenover een nummer dat ik ook had willen nomineren.
Twee uitersten, allebei fantastisch.
Ik laat deze nog even aan mij voorbijgaan, ik ben wel benieuwd naar het scoreverloop.

2-3

Dat Bryan May meedoet op When Death Calls doet er voor mij niet toe.
Gewoon een heerlijk nummer van een evenzo fijn album.

Wel leuk dat Bryan May-doet op die Black Sabbath-track.

DjFrankie (moderator)
3-3

Mijn nieuwsgierigheid naar het scoreverloop was niet voor niets. Maar nu ga ik voor de beslissing zorgen.
Sorry Martin, dan kies ik, met pijn in het hart, toch voor epicness, ervaring en het May-sterlijk gitaargeluid.
4-5.

Weer zo'n fijne battle. Niet te doen deze. Beide zeer fraai.

0-1

0-2

Weergaloos nummer, Morbid Angel op z'n opperste best!

Puntje voor ome King.
1-3

Kan nog wat worden met ome King...

3-3

3-4

Deze is voor mij waanzinnig makkelijk, maar dat gaat meer om smaak, kan heus wel horen dat King kwaliteit aflevert.

DjFrankie (moderator)
4-4

DjFrankie (moderator)
1-0

Hoe gaaf het nummer van Mandator ook is, Fates Warning was destijds een klasse apart. Nouja, 1987 is ook nog niet geweest op dit battle-forum, dus wellicht krijgt voorloper Mysto Dysto nog een herkansing met hetzelfde nummer
(Tenzij jullie Fates Warning eruit kieperen natuurlijk).

2-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:50 uur

geplaatst: vandaag om 04:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.