MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

Tha fuck??? Is Race War er nu al uitgeknikkerd? Stelletje racisten zijn jullie en jullie zouden moeten worden gelyncht.
Het is dat hiermee Heathen doorgaat: gelukkig een meer dan schrale troost.

Dit is ook al weer zo'n dilemma.
Ik kies voor lengte en sentiment (al laat ik dat laatste bij bijna elke battle meewegen)
2-4

DjFrankie schreef:
By the Way Battle 7 staat ineens Helloween- Helloween, moet Halloween zijn

Helloween- Helloween is een EP uit 1985 en een album uit 2021

Typfoutje van mij. De link is in ieder geval de goede!

2-0 voor deze.

Het was natuurlijk een van dé speed/thrashhits destijds, maar toch vind ik dat Toxik minder goed heeft gerijpt dan Holy Terror. En heus niet alleen omdat het mijn nominatie is.
3-2

DjFrankie (moderator)
4-2

5-2 nipt

DjFrankie (moderator)
1-1

Geen schijn van kans, al is het wel een van de betere (beste?) van Bully Milano.

3-2

Hades is mij te krakkemikkig geproduceerd. Heb die plaat vroeger tweedehands gekocht maar moet te veel door dat geluid heen luisteren om er optimaal van te kunnen genieten. Let Me Out vind ik het prijsnummer van die M.O.D. plaat.

Wel een erg korte track van M.O.D.

4-3

M.O.D. is een aftreksel van S.O.D. met een aantal tracks die in de 2 of zelfs 3 minuten lopen, en een aantal dat onder de 2 minuten of onder de minuut zit.

DjFrankie (moderator)
3-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:39 uur

geplaatst: vandaag om 09:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.