Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 29 september 2022, 06:52 uur
0
geplaatst: 29 september 2022, 08:53 uur
Deze van Motörhead bewust meegemaakt maar nog steeds onwennig dat er nog maar 1 bandlid leeft. Naast dat het een goede song is kleeft er meer sentiment aan dan bij Possessed 2 battles gelezen. Prima track van Dokken overigens.
2-1
2-1
1
geplaatst: 29 september 2022, 11:50 uur
3-1
Ik vind het trouwens totaal niet kunnen dat Bathory eruit is gevlogen tegen Savatage. Kan echt niet. Moest ik gewoon nog ff kwijt, EvilDrSmith.
Dankje, blij dat je 'm kon smaken. Doet deugd.
Ik vind het trouwens totaal niet kunnen dat Bathory eruit is gevlogen tegen Savatage. Kan echt niet. Moest ik gewoon nog ff kwijt, EvilDrSmith.
Dankje, blij dat je 'm kon smaken. Doet deugd.
0
geplaatst: 30 september 2022, 08:07 uur
Johnny Marr schreef:
3-1Ik vind het trouwens totaal niet kunnen dat Bathory eruit is gevlogen tegen Savatage. Kan echt niet. Moest ik gewoon nog ff kwijt, EvilDrSmith.
Jawel hoor, dat kan heel makkelijk: Savatage gaf Bathory vleugels. Als ze elkaar in de volgende ronde weer tegenkomen, dan wordt het een lastigere vliegwedstrijd.3-1Ik vind het trouwens totaal niet kunnen dat Bathory eruit is gevlogen tegen Savatage. Kan echt niet. Moest ik gewoon nog ff kwijt, EvilDrSmith.
0
geplaatst: 30 september 2022, 08:17 uur
1
geplaatst: 30 september 2022, 10:26 uur
Lekkere Loudness, maar het beste van die band was er toen al vanaf.
1-5
28. Napalm Death - Scum vs. Mayhem - Deathcrush
Toch een grappig toeval dat deze twee bands - destijds toch zo'n beetje het meest extreem denkbare - elkaar meteen treffen en dat ze niet tegenover Dokken, Dio of Loudness staat oid.
Ik heb meer met Napalm Death. Sympathieker, betekenisvoller. Groovier. Was ook mijn eerste kennismaking met grind. Waar anders dan bij Ome Henk W. in 1988. Hij draaide meteen drie (!) nummers, waaronder Unchallenged Hate. De eerste keer lach ik op de grond van het lachen. WTF is dit nou weer voor iets?
1-0
Trouwens, jullie moeten dit allemaal even zien!
1989, in een.... fokking kinderprogramma! Jaja, toen kon dat nog. Inclusief serieus (!) mini-interviewtje en niet een of andere freakshow. Schrijf ik meewarig en met gal spuwend naar de eendimensionale bagger waar kinderen nu mee worden gehersenspoeld.
1-5
28. Napalm Death - Scum vs. Mayhem - Deathcrush
Toch een grappig toeval dat deze twee bands - destijds toch zo'n beetje het meest extreem denkbare - elkaar meteen treffen en dat ze niet tegenover Dokken, Dio of Loudness staat oid.
Ik heb meer met Napalm Death. Sympathieker, betekenisvoller. Groovier. Was ook mijn eerste kennismaking met grind. Waar anders dan bij Ome Henk W. in 1988. Hij draaide meteen drie (!) nummers, waaronder Unchallenged Hate. De eerste keer lach ik op de grond van het lachen. WTF is dit nou weer voor iets?
1-0
Trouwens, jullie moeten dit allemaal even zien!
1989, in een.... fokking kinderprogramma! Jaja, toen kon dat nog. Inclusief serieus (!) mini-interviewtje en niet een of andere freakshow. Schrijf ik meewarig en met gal spuwend naar de eendimensionale bagger waar kinderen nu mee worden gehersenspoeld.
0
geplaatst: 30 september 2022, 14:57 uur
4-0
Ja mooi clipje. De A-kant van Scum was met Nick Bullen als bassist/zanger en Justin Broadrick op gitaar met Mick Harris als drummer, die als enige hiervan op de B-kant meedeed en het na Harmony Corruption voor gezien hield.
Ja mooi clipje. De A-kant van Scum was met Nick Bullen als bassist/zanger en Justin Broadrick op gitaar met Mick Harris als drummer, die als enige hiervan op de B-kant meedeed en het na Harmony Corruption voor gezien hield.
0
geplaatst: 30 september 2022, 15:38 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.