MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
1-0

Deze van Motörhead bewust meegemaakt maar nog steeds onwennig dat er nog maar 1 bandlid leeft. Naast dat het een goede song is kleeft er meer sentiment aan dan bij Possessed 2 battles gelezen. Prima track van Dokken overigens.

2-1

3-1

Ik vind het trouwens totaal niet kunnen dat Bathory eruit is gevlogen tegen Savatage. Kan echt niet. Moest ik gewoon nog ff kwijt, EvilDrSmith.

B.Robertson schreef:
Prima track van Dokken overigens.

Dankje, blij dat je 'm kon smaken. Doet deugd.

Zack
3-3

Johnny Marr schreef:
3-1Ik vind het trouwens totaal niet kunnen dat Bathory eruit is gevlogen tegen Savatage. Kan echt niet. Moest ik gewoon nog ff kwijt, EvilDrSmith.
Jawel hoor, dat kan heel makkelijk: Savatage gaf Bathory vleugels. Als ze elkaar in de volgende ronde weer tegenkomen, dan wordt het een lastigere vliegwedstrijd.

Zack
0-4

Lekkere Loudness, maar het beste van die band was er toen al vanaf.
1-5

28. Napalm Death - Scum vs. Mayhem - Deathcrush
Toch een grappig toeval dat deze twee bands - destijds toch zo'n beetje het meest extreem denkbare - elkaar meteen treffen en dat ze niet tegenover Dokken, Dio of Loudness staat oid.

Ik heb meer met Napalm Death. Sympathieker, betekenisvoller. Groovier. Was ook mijn eerste kennismaking met grind. Waar anders dan bij Ome Henk W. in 1988. Hij draaide meteen drie (!) nummers, waaronder Unchallenged Hate. De eerste keer lach ik op de grond van het lachen. WTF is dit nou weer voor iets?
1-0

Trouwens, jullie moeten dit allemaal even zien!
1989, in een.... fokking kinderprogramma! Jaja, toen kon dat nog. Inclusief serieus (!) mini-interviewtje en niet een of andere freakshow. Schrijf ik meewarig en met gal spuwend naar de eendimensionale bagger waar kinderen nu mee worden gehersenspoeld.

DjFrankie (moderator)
2-0

4-0

Ja mooi clipje. De A-kant van Scum was met Nick Bullen als bassist/zanger en Justin Broadrick op gitaar met Mick Harris als drummer, die als enige hiervan op de B-kant meedeed en het na Harmony Corruption voor gezien hield.

Zack
3-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:23 uur

geplaatst: vandaag om 22:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.