MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

Voorafgegaan door de EP Mad moest Life's a Bitch Raven weer terug op de metalenkaart zetten, althans mijn indruk. Nog wel door Atlantic uitgebracht, na de uitglijders Stay Hard en The Pack Is Back. Nipt een punt.

0-1

Ik had eerder hier een lans gebroken voor de gave instrumetals die in 1987 werden uitgebracht.
Ik had echter een nummer over het hoofd gezien.
En degene die Tankard nomineerde blijkbaar ook.
Want hoe tof het titelnummer Chemical Invasion ook is,
waarom is FOR A THOUSAND BEERS niet genomineerd?
Het is godbetert het beste Tankardnummer uit hun carrière. Met afstand.
Hier, bij deze:

Evenzogoed 2-3

DjFrankie (moderator)
3-3

EvilDrSmith yep, dat was ik. Heb je wel een punt aan, aan die gave instrumentals. Flotzilla heb ik als verzoekje genomineerd maar van Agent Steel genoot het titelnr. echter duidelijk mijn voorkeur. Sepultura heeft ook een indrukwekkend instrumentaal epos op hun album, weet zo even niet of die meedoet, maar met Tankard heb je andermaal een punt. Beide Tankards gedraaid door Westbroek op Vara's Vuurwerk, ook gelijk het beste van die plaat.

Kan ik m'n stem nog veranderen? Mijn stem gaat naar Tankard:

5-3?

Dan nu door met de finale:

31. Death Angel - The Ultra-Violence vs. Testament - Over the Wall

0-1 nipt

1-1 nipt
Beide halvefinale waardig

DjFrankie (moderator)
1-2

Zack
3-4

DjFrankie (moderator)
0-1

Wild Dogs en met name de metalen strot van Michael Furlong beukt Destruction volkomen knockout.
Een van de beste metalzangers ooit, en wat heeft die gozer op zijn palmares?
Alleen dit album met Wild Dogs, wat AOR soloalbums en daarna opgedoken in een Tom Petty coverband.
Tom Petty...
Een van de onbegrijpelijkste carrièremoves in de muziekgeschiedenis.

3-2

Kom op heren, Wild Dogs heeft nog twee stemmen nodig.
En JM: net als bij Tankard mag je ook hier nog van mening veranderen. 't Zal je goede smaak en voortschrijdend inzicht sieren.

DjFrankie (moderator)
Ik vind Wild Dogs niet overtuigend

En 24 uur zijn voorbij,
Next Round please

DjFrankie schreef:
Ik vind Wild Dogs niet overtuigend
Hoe dan???
Misschien luister ik het te gekleurd en met te veel jeugdcement, maar dan nog: ik krijg er nog steeds kippenvel en een shitload aan adrenaline van.

DjFrankie (moderator)
Voor mij is het cement aan vervanging toe, voor een goede construction, of in dit geval een goeie destruction

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:41 uur

geplaatst: vandaag om 20:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.