MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
5-2

Wat een gaaf nummer van Hallatar. Nooit van deze band gehoord, maar de zanger klinkt wel héél bekend in de oren. Oja, verrek: dat is die dude van Amorphis.
Zie ik vervolgens in mijn database dat ik de (inmiddels behoorlijk gezochte/prijzige) cd hier thuis ergens moet hebben liggen.
Spirit Adrifts epic doom klinkt ook bepaald niet misselijk trouwens. Gave battle!
5-1

0-1 Prong ook zeker niet verkeerd…

0-2

Dat eerste deel van Zero Days doet me bij vlagen wat aan early-Meshuggah denken. Vooral de gitaarsound had zo van DEI kunnen komen. En ja, Amenra is machtig, kolossaal, bruut en... geweldig!

Idd, nooit bij stilgestaan, maar Meshuggah zou best een flinke lik mosterd bij Prong vandaag gehaald kunnen hebben. Groot liefhebber, zeg maar destijds zelfs fan, van Prong in the early 90s, maar tegenwoordig ga ik er wat minder hard op. Waarschijnlijk meer een verandering van smaak dan dat het aan Prong ligt. Evenzogoed nog zeker wel lekker. Maar ja, als je tegenover Amenra staat...
0-3

1-1 beide goed

DjFrankie (moderator)
1-2

4-4

Caligula's Horse zou me geweldig moeten liggen, maar het klikt gewoon niet.

Allebei tof, maar ja: Caligula's Horse is mijn nominatie en om die nu al af te vallen? Daarvoor is Sorcerer net niet imposant genoeg en iets te veilig binnen de epic doomlijntjes aan het kleuren.
4-5

0-1

Damn, stevige battle. Niet voor het eerst en ook niet voor het laatst deze jaargang!

1-1 nipt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:43 uur

geplaatst: vandaag om 21:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.