Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 8 november 2022, 10:24 uur
Wat een gaaf nummer van Hallatar. Nooit van deze band gehoord, maar de zanger klinkt wel héél bekend in de oren. Oja, verrek: dat is die dude van Amorphis.
Zie ik vervolgens in mijn database dat ik de (inmiddels behoorlijk gezochte/prijzige) cd hier thuis ergens moet hebben liggen.
Spirit Adrifts epic doom klinkt ook bepaald niet misselijk trouwens. Gave battle!
5-1
Zie ik vervolgens in mijn database dat ik de (inmiddels behoorlijk gezochte/prijzige) cd hier thuis ergens moet hebben liggen.

Spirit Adrifts epic doom klinkt ook bepaald niet misselijk trouwens. Gave battle!
5-1
0
geplaatst: 8 november 2022, 10:49 uur
0-2
Dat eerste deel van Zero Days doet me bij vlagen wat aan early-Meshuggah denken. Vooral de gitaarsound had zo van DEI kunnen komen. En ja, Amenra is machtig, kolossaal, bruut en... geweldig!
Dat eerste deel van Zero Days doet me bij vlagen wat aan early-Meshuggah denken. Vooral de gitaarsound had zo van DEI kunnen komen. En ja, Amenra is machtig, kolossaal, bruut en... geweldig!
1
geplaatst: 8 november 2022, 10:53 uur
Idd, nooit bij stilgestaan, maar Meshuggah zou best een flinke lik mosterd bij Prong vandaag gehaald kunnen hebben. Groot liefhebber, zeg maar destijds zelfs fan, van Prong in the early 90s, maar tegenwoordig ga ik er wat minder hard op. Waarschijnlijk meer een verandering van smaak dan dat het aan Prong ligt. Evenzogoed nog zeker wel lekker. Maar ja, als je tegenover Amenra staat...
0-3
0-3
0
geplaatst: 8 november 2022, 11:20 uur
0
geplaatst: 8 november 2022, 20:02 uur
4-4
Caligula's Horse zou me geweldig moeten liggen, maar het klikt gewoon niet.
Caligula's Horse zou me geweldig moeten liggen, maar het klikt gewoon niet.
1
geplaatst: 8 november 2022, 20:15 uur
Allebei tof, maar ja: Caligula's Horse is mijn nominatie en om die nu al af te vallen? Daarvoor is Sorcerer net niet imposant genoeg en iets te veilig binnen de epic doomlijntjes aan het kleuren.
4-5
4-5
0
geplaatst: 8 november 2022, 20:47 uur
0-1
Damn, stevige battle. Niet voor het eerst en ook niet voor het laatst deze jaargang!
Damn, stevige battle. Niet voor het eerst en ook niet voor het laatst deze jaargang!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.