Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
1
geplaatst: 9 november 2022, 11:15 uur
Dieter schreef:
Au-Dessus mooie ontdekking
Vond ik ook, tot ik in mijn database van Discogs zag dat ik 'em een paar jaar geleden al had gekocht. Au-Dessus mooie ontdekking

Dvne heb ik zeker weten nog niet, maar staat zeker op mijn verlanglijstje, Sinterklaas!
(Immolation trouwens ook)
1-3
0
geplaatst: 9 november 2022, 20:41 uur
0
geplaatst: 9 november 2022, 20:54 uur
1-2
Beiden absoluut fenomenaal. Aufbruch had het wel gehaald.
Beiden absoluut fenomenaal. Aufbruch had het wel gehaald.
2
geplaatst: 9 november 2022, 22:08 uur
2-2
Het is me niet gelukt die oersaaie 'candlelight' muziek van Bell Witch uit te zitten zonder weg te zakken overigens.
Het is me niet gelukt die oersaaie 'candlelight' muziek van Bell Witch uit te zitten zonder weg te zakken overigens.
1
geplaatst: 10 november 2022, 09:58 uur
Eens met Robertson dat Bell Witch een tikkie overrated is, net als Sleep. Geef mij Om maar.
5-2.
5-2.
0
geplaatst: 10 november 2022, 10:01 uur
0
geplaatst: 10 november 2022, 10:17 uur
EvilDrSmith schreef:
Eens met Robertson dat Bell Witch een tikkie overrated is, net als Sleep. Geef mij Om maar.
Don Cappuccino
0
geplaatst: 10 november 2022, 11:16 uur
Volgens mij hoor ik Spectral Voice nu voor het eerst - al kende ik de albumhoes wel - en heb ik het onwillekeurig op een hoop gegooid met het verder totaal niet te vergelijken Spectral Wound. Wel curieus dat er voor een (hele gave) instrumental is gekozen. Al kan ik dat ook ergens wel begrijpen, want ik hoor op een ander nummer van die typische putluchtgrunt Immolationstijl. Op zich wel overtuigend bruut, maar... tsja, ook niet erg onderscheidend. Gelukkig zorgt een incidentele shreak voor wat vocale afwisseling. Desalniettemin wel een erg toffe band. Gaat op mijn wantlist. Véél hoger dan Bell Witch (die toch debiel duur is).
Edoch, bla bla bla: 2-0
Edoch, bla bla bla: 2-0
0
geplaatst: 10 november 2022, 12:36 uur
4-1
Heel gaaf, (duister) sfeervol nummer, kreeg er een on bestemd gevoel van.
Heel gaaf, (duister) sfeervol nummer, kreeg er een on bestemd gevoel van.
0
geplaatst: 10 november 2022, 13:15 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.