MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
2-3

4-4

Au-Dessus mooie ontdekking

Dieter schreef:
Au-Dessus mooie ontdekking
Vond ik ook, tot ik in mijn database van Discogs zag dat ik 'em een paar jaar geleden al had gekocht.
Dvne heb ik zeker weten nog niet, maar staat zeker op mijn verlanglijstje, Sinterklaas!
(Immolation trouwens ook)
1-3

1-2

Beiden absoluut fenomenaal. Aufbruch had het wel gehaald.

2-2

Het is me niet gelukt die oersaaie 'candlelight' muziek van Bell Witch uit te zitten zonder weg te zakken overigens.

Eens met Robertson dat Bell Witch een tikkie overrated is, net als Sleep. Geef mij Om maar.
5-2.

DjFrankie (moderator)
1-0

EvilDrSmith schreef:
Eens met Robertson dat Bell Witch een tikkie overrated is, net als Sleep. Geef mij Om maar.

Don Cappuccino

Volgens mij hoor ik Spectral Voice nu voor het eerst - al kende ik de albumhoes wel - en heb ik het onwillekeurig op een hoop gegooid met het verder totaal niet te vergelijken Spectral Wound. Wel curieus dat er voor een (hele gave) instrumental is gekozen. Al kan ik dat ook ergens wel begrijpen, want ik hoor op een ander nummer van die typische putluchtgrunt Immolationstijl. Op zich wel overtuigend bruut, maar... tsja, ook niet erg onderscheidend. Gelukkig zorgt een incidentele shreak voor wat vocale afwisseling. Desalniettemin wel een erg toffe band. Gaat op mijn wantlist. Véél hoger dan Bell Witch (die toch debiel duur is).
Edoch, bla bla bla: 2-0

4-1

Heel gaaf, (duister) sfeervol nummer, kreeg er een on bestemd gevoel van.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:02 uur

geplaatst: vandaag om 20:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.