Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 18 november 2021, 10:14 uur
Alwéér twee eigen nominaties tegen elkaar?
Grmmbblfff....
Nu kan ik écht niet kiezen welk nummer ik gaver vind. Al zou ik het wel gaaf vinden als Cro-Mags, die ik op een metalforum toch de underdog vind tegenover Exodus, doorgaat. Dus alleen omwille van die reden:
2-2.
Grmmbblfff....
Nu kan ik écht niet kiezen welk nummer ik gaver vind. Al zou ik het wel gaaf vinden als Cro-Mags, die ik op een metalforum toch de underdog vind tegenover Exodus, doorgaat. Dus alleen omwille van die reden:
2-2.
0
geplaatst: 18 november 2021, 15:12 uur
0
geplaatst: 18 november 2021, 15:26 uur
Daar ken ik me in vinden, meesterlijke cover, al is de PF versie op Ummagumma misschien nog wel het beste en dat was zonder Syd Barrett. Stem hier tegen mijn eigen nominatie in.
2-0
2-0
1
geplaatst: 18 november 2021, 15:29 uur
3-0
Twee absolute klappers, Carcass is ook fantastisch. Voivod heeft daarentegen een van mijn favoriete covers ooit. Dit is nu hoe je de vervreemdende psychedelische sfeer van het origineel vangt en dat metal maakt zonder het plat te slaan.
Twee absolute klappers, Carcass is ook fantastisch. Voivod heeft daarentegen een van mijn favoriete covers ooit. Dit is nu hoe je de vervreemdende psychedelische sfeer van het origineel vangt en dat metal maakt zonder het plat te slaan.
0
geplaatst: 18 november 2021, 16:03 uur
5-1
Helemaal eens met de opmerkingen hierboven, dat deze versie zeker niet minder is dan het origineel.
Komt nog bij dat ik altijd wel gecharmeerd ben van covers en die graag 'probeer', in wat voor genre dan ook.
Het geeft toch weer eens een andere kijk op zo'n nummer.
Zoiets als je geliefde eens in een andere outfit te zien...
Helemaal eens met de opmerkingen hierboven, dat deze versie zeker niet minder is dan het origineel.
Komt nog bij dat ik altijd wel gecharmeerd ben van covers en die graag 'probeer', in wat voor genre dan ook.
Het geeft toch weer eens een andere kijk op zo'n nummer.
Zoiets als je geliefde eens in een andere outfit te zien...

0
geplaatst: 18 november 2021, 16:05 uur
0
geplaatst: 18 november 2021, 16:12 uur
Leuke track van Ministry!
0-1
En wat de vorige battle betreft, helemaal eens met de lovende woorden over de PF-cover door Voivod. Knappe vind ik dat je er tegelijkertijd duidelijk het origineel in terug hoort, én de Canadezen er hun (eigenzinnige) draai aan hebben gegeven!
0-1
En wat de vorige battle betreft, helemaal eens met de lovende woorden over de PF-cover door Voivod. Knappe vind ik dat je er tegelijkertijd duidelijk het origineel in terug hoort, én de Canadezen er hun (eigenzinnige) draai aan hebben gegeven!
0
geplaatst: 18 november 2021, 16:31 uur
1-5
Ik zit toch nog achter de desk, dus maar gelijk de nieuwe battle.
28. Morbid Angel - Chapel of Ghouls vs. Overkill - Time to Kill
Ik zit toch nog achter de desk, dus maar gelijk de nieuwe battle.
28. Morbid Angel - Chapel of Ghouls vs. Overkill - Time to Kill
0
geplaatst: 18 november 2021, 16:42 uur
Ik verwacht dat Chapel Of Ghouls de finale gaat halen. Minder dan dat en het zou me verbazen.
Toch kies ik voor Overkill. Waarom? Niet omdat ik het nummer beter vind, maar puur uit nostalgie. Dit was mijn aller-, allereerste cd in mijn collectie, gekregen van Sinterklaas.
(Feitelijk kreeg ik 'Kill 'Em All', maar omdat ik die al op LP had, mocht ik 'em van Zwarte Piet ruilen en dat werd dus 'The Years Of Decay')
En er zouden nog tienduizenden volgen...
0-1
Toch kies ik voor Overkill. Waarom? Niet omdat ik het nummer beter vind, maar puur uit nostalgie. Dit was mijn aller-, allereerste cd in mijn collectie, gekregen van Sinterklaas.
(Feitelijk kreeg ik 'Kill 'Em All', maar omdat ik die al op LP had, mocht ik 'em van Zwarte Piet ruilen en dat werd dus 'The Years Of Decay')
En er zouden nog tienduizenden volgen...
0-1
1
geplaatst: 18 november 2021, 18:44 uur
EvilDrSmith schreef:
Ik verwacht dat Chapel Of Ghouls de finale gaat halen. Minder dan dat en het zou me verbazen.
Nou we speelden eerst Metal Song op alfabet en toen ik deze destijds bij de letter C nomineerde werd het snel afgeserveerd, idem voor Immortal Rites bij de letter I en dat nu, na een spannend scoreverloop, het afgelegd heeft tegen King Diamond.
5-3
0
geplaatst: 18 november 2021, 18:47 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.