MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
B.Robertson schreef:
(...)
Nou we speelden eerst Metal Song op alfabet en toen ik deze destijds bij de letter C nomineerde werd het snel afgeserveerd, idem voor Immortal Rites bij de letter I en dat nu, na een spannend scoreverloop, het afgelegd heeft tegen King Diamond.

Aan de andere kant, Jane Doe van Converge won de letter "J" en ging er bij 2001 al in de eerste ronde uit. Alles kan veranderen in een andere context

Dat is waar. Het kan zo zijn dat zoiets als Master of Puppets er in de eerste ronde uitligt en in een andere game winnaar wordt.

0-1

Dead Shall Rise staat in mijn top 100 metalsongs allertijden. Een van de vetste deathmetal/grindcoretracks ooit gemaakt.

Gelukkig maar dat het blijkbaar nooit voorspelbaar wordt, zelfs niet met een Chapel Of Ghouls die ik beschouw als vaste en zéér hoog genoteerde waarde in de (death)metalcanon. De eerste ronde heeft-ie in ieder geval deze keer wél overleefd.

Destijds draaide ik Repulsion vaker dan Terrorizer (ik vond hun smerigheid net ff wat catchier dan Terrorizers kolkende razernij), maar aangezien Repulsion de nominatielijst niet heeft gehaald ga ik logischerwijs voor...

1-1

Twee toptracks, lichte voorkeur voor Terrorizer, dat zijn naam bepaald niet gestolen heeft..

1-2

The_CrY schreef:

Aan de andere kant, Jane Doe van Converge won de letter "J" en ging er bij 2001 al in de eerste ronde uit. Alles kan veranderen in een andere context

Tweede ronde, het was minder onthutsend dan je dacht.

DjFrankie (moderator)
2-2

Allebei kneitervet!

3-4

Hier een voorkeur voor Paradox.

4-4

DjFrankie (moderator)
3-0

Ik stem hier tegen mijn nominatie én nicknamegever, maar dat lijkt me evident.
4-0

Magisch mooie nummers van Savatage de laatste 2 battles. Behoorlijk veel jeugdsentiment ook.

Ik verkondig al dertig jaar een teringtyfusschijthekel te hebben aan musicals, maar eigenlijk is dat klinkklare, hypocriete bullshit, want ik vind dit allemachtigprachtig. Beide Sava-nummers mogen wat mij betreft de finale halen.

2-1

Ook een lekker nummer van Mötley Crüe natuurlijk. Lekker meebléren!
Dit nummer draaien ze in het stadion voorafgaand aan de thuiswedstrijden van Schalke 04.
Een heel stadion vol Duitsers die dit dat meezingen. Vond ik wel indrukwekkend en zeer vermakelijk...

Dat is nogal een onthutsend verschil met het voetbalvolk dat tegenwoordig in Nederland met gedrochten van Andre (stomp voor je) Harses, Martin Garrix, Guus Geeuw'es of andere infantiele dropveters mee zit te janken. Ik word er heel misantropisch van.
Society desperately needs more guitars and rock&roll.

Ik kan niks met Mötley Crüe in het algemeen, maar Kickstart my Heart is een knaller!

3-5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:43 uur

geplaatst: vandaag om 16:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.