Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 25 december 2022, 20:10 uur
Twee voor mij onbekende, edoch interessante acts. Ik zal maar Belgisch gaan..
1-0
1-0
1
geplaatst: 25 december 2022, 23:32 uur
Allebei onbekend en allebei fan-tas-tisch artwork! Ik zou het alleen al om de hoezen willen aanschaffen.
Oh, de muziek. Dan ga ik toch voor Firtan (Entheogen komt pas halverwege lekker op gang). Maar zeker fijne tips, Dieter.
2-3
Oh, de muziek. Dan ga ik toch voor Firtan (Entheogen komt pas halverwege lekker op gang). Maar zeker fijne tips, Dieter.
2-3
1
geplaatst: 26 december 2022, 13:46 uur
1
geplaatst: 26 december 2022, 15:47 uur
Je hebt helemaal gelijk. Stond op m’n shortlist. Had het zeker geplaatst als jij me niet voor was.
0
geplaatst: 26 december 2022, 17:01 uur
3-1
Deze Charcoalcity is toch best aardig? Misschien te makkelijke songlijnen maar zeker met een aangename groove.
Deze Charcoalcity is toch best aardig? Misschien te makkelijke songlijnen maar zeker met een aangename groove.
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 26 december 2022, 18:17 uur
Jacoto schreef:
3-1
3-1
Vind de zang niet mooi, met de groove is niks mis mee.
0
geplaatst: 26 december 2022, 19:49 uur
6. Evil Invaders - In Deepest Black vs. Messa - Pilgrim
Jammer voor Evil Invaders dat ze meteen tegen een finalekandidaat stuiten, al vind het wel lekkerder als ze gewoon wild doorthrashen.
0-1
Jammer voor Evil Invaders dat ze meteen tegen een finalekandidaat stuiten, al vind het wel lekkerder als ze gewoon wild doorthrashen.
0-1
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 26 december 2022, 23:29 uur
EvilDrSmith schreef:
Mee eens dus tegen mijn nominatie stemmen met 0-5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.