Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 27 december 2022, 10:38 uur
2-4
Damn, echt een straffe battle, in de eerste ronde reeds (en zo volgen er nog!). Mijn voorkeur gaat nipt uit naar Wilderun, die begin dit jaar echt een ontzettend goeie plaat hebben uitgebracht, en dit is dan ook nog 'ns één van de prijsnummers (al werkt de plaat vooral als geheel).
Damn, echt een straffe battle, in de eerste ronde reeds (en zo volgen er nog!). Mijn voorkeur gaat nipt uit naar Wilderun, die begin dit jaar echt een ontzettend goeie plaat hebben uitgebracht, en dit is dan ook nog 'ns één van de prijsnummers (al werkt de plaat vooral als geheel).
0
geplaatst: 27 december 2022, 12:22 uur
0
geplaatst: 27 december 2022, 13:31 uur
2-0
Nou, makkelijk zou ik het niet noemen, Onhou is ook een aardige ontdekking - heb die nieuwe plaat trouwens net nog aan MuMe toegevoegd! Maar Gaerea is nog wat straffere kost.
Nou, makkelijk zou ik het niet noemen, Onhou is ook een aardige ontdekking - heb die nieuwe plaat trouwens net nog aan MuMe toegevoegd! Maar Gaerea is nog wat straffere kost.
0
geplaatst: 27 december 2022, 16:39 uur
0
geplaatst: 27 december 2022, 19:49 uur
1-4
Knap nummer van Disillusion. Behemoth ook kwaliteit, maar behoorlijk standaard.
Knap nummer van Disillusion. Behemoth ook kwaliteit, maar behoorlijk standaard.
0
geplaatst: 28 december 2022, 12:23 uur
4-3
Voivod levert - zoals gebruikelijk - weer intrigerend materiaal af. Mourir wist me echter in 2020 volledig in de ban te brengen met een kolkend, razend black metalspektakel, en opvolger Disgrâce moet daar nauwelijks voor onder doen.
Weer één van die onwaarschijnlijk moeilijke lotingen dus.
Voivod levert - zoals gebruikelijk - weer intrigerend materiaal af. Mourir wist me echter in 2020 volledig in de ban te brengen met een kolkend, razend black metalspektakel, en opvolger Disgrâce moet daar nauwelijks voor onder doen.
Weer één van die onwaarschijnlijk moeilijke lotingen dus.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.