Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 4 januari 2023, 01:58 uur
Huh? Dan staat er "ft. Jordan Rudess & Simone Mularoni", maar ik zie potjandosie wel eventjes Damian Wilson achter de hangende mic!
Met werkelijk de meest vreselijk glijerige zeiklijnen die ik hem ooit heb horen zingen.... djiezus.
En ja, ik heb ook een aantal van zijn - zeer zoetgevooisde - soloalbums en hem zelfs in een Harderwijkse kerk bij de bruiloft van een bevriend stel horen zingen. Kejjenagaan...
Dat suffe kapsel van die drummer helpt ook niet mee in een positieve blik op deze zaak (al trommelt hij wel verdomd vet op zijn eigen pannen en blikken). Kijk ik toch liever naar dat meiske van Frayle.
Ik zie trouwens dat Lalu een soort van allstarproject is dat elke acht jaar één album uitbrengt. Een beetje de "Bostonsnelheid", mocht jullie dat snappen. De teller staat nu op drie en ik zie tot mijn verbazing dat ik de eerste cd hier ergens op zolder moet hebben liggen. Nooit gedraaid. Denk ik.
Al met al een duidelijke voorkeur voor de verleidelijke fluisterzang van het frêle vrouwtje van Frayle.
1-1
Met werkelijk de meest vreselijk glijerige zeiklijnen die ik hem ooit heb horen zingen.... djiezus.
En ja, ik heb ook een aantal van zijn - zeer zoetgevooisde - soloalbums en hem zelfs in een Harderwijkse kerk bij de bruiloft van een bevriend stel horen zingen. Kejjenagaan...
Dat suffe kapsel van die drummer helpt ook niet mee in een positieve blik op deze zaak (al trommelt hij wel verdomd vet op zijn eigen pannen en blikken). Kijk ik toch liever naar dat meiske van Frayle.
Ik zie trouwens dat Lalu een soort van allstarproject is dat elke acht jaar één album uitbrengt. Een beetje de "Bostonsnelheid", mocht jullie dat snappen. De teller staat nu op drie en ik zie tot mijn verbazing dat ik de eerste cd hier ergens op zolder moet hebben liggen. Nooit gedraaid. Denk ik.
Al met al een duidelijke voorkeur voor de verleidelijke fluisterzang van het frêle vrouwtje van Frayle.
1-1
0
geplaatst: 4 januari 2023, 10:45 uur
Heel veel mooie ontdekkingen heb ik inmiddels al gedaan in deze jaargang. 
Deze van Lalu is er daar één van. Maar ook Frayle hoort daarbij.
5-2

Deze van Lalu is er daar één van. Maar ook Frayle hoort daarbij.
5-2
0
geplaatst: 4 januari 2023, 10:48 uur
28. Asunojokei - 甘き渦の微笑 vs. Revocation - The Intervening Abyss of Untold Aeons
Eerst maar weer eens luisteren.
Eerst maar weer eens luisteren.
0
geplaatst: 4 januari 2023, 16:34 uur
1-0
GGGOLDDD is zeker zeer goed, maar hier worden ze toch behoorlijk omver geblazen!
GGGOLDDD is zeker zeer goed, maar hier worden ze toch behoorlijk omver geblazen!
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 januari 2023, 20:25 uur
4-1 los van of dit nummer hier thuis hoort, vond ik dit een prima plaat van gggolddd zeker als je de achterliggende impact kent.
0
geplaatst: 5 januari 2023, 11:11 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.