Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 5 januari 2023, 14:33 uur
Zeker aan elkaar gewaagd. Maar ik ga toch voor de kronkelende creepy sfeer, i.p.v. de moddervette grooves. Althans, nu.
2-3
2-3
0
geplaatst: 5 januari 2023, 16:34 uur
0
geplaatst: 5 januari 2023, 19:11 uur
Da's nou ook toevallig, ik had net vannacht die laatste van Sigh besteld.
Een jaar of acht (?) geleden op Roadburn gezien en dat viel me best wel tegen. Daarom en sindsdien is de band niet meer op mijn radar geweest, maar ik vind hun nieuwe plaat behoorlijk geïnspireerd en gevarieerd klinken. De vorige ook trouwens, maar deze is meer "metal".
Dit verhaal had ik ook voor Saxon kunnen schrijven. Exact hetzelfde, alleen vervang ik Roadburn dan voor Paaspop.
1-2
Een jaar of acht (?) geleden op Roadburn gezien en dat viel me best wel tegen. Daarom en sindsdien is de band niet meer op mijn radar geweest, maar ik vind hun nieuwe plaat behoorlijk geïnspireerd en gevarieerd klinken. De vorige ook trouwens, maar deze is meer "metal".
Dit verhaal had ik ook voor Saxon kunnen schrijven. Exact hetzelfde, alleen vervang ik Roadburn dan voor Paaspop.
1-2
0
geplaatst: 5 januari 2023, 19:14 uur
2-2
Twee toppers, wat mij betreft. De chaotische gekte van Sigh trekt me in deze iets meer aan dan de onverwoestbare epiek van Saxon.
Twee toppers, wat mij betreft. De chaotische gekte van Sigh trekt me in deze iets meer aan dan de onverwoestbare epiek van Saxon.
0
geplaatst: 5 januari 2023, 21:59 uur
1
geplaatst: 6 januari 2023, 00:25 uur
Ik begin steeds harder te vermoeden dat de belangrijkste man achter Ghost ghostwriter Max Martin is.
Wat een FANTASTISCH nummer trouwens van dat ORM. Behoorlijk geniale tip, ABDrums!
3-0
Wat een FANTASTISCH nummer trouwens van dat ORM. Behoorlijk geniale tip, ABDrums!
3-0
2
geplaatst: 6 januari 2023, 13:00 uur
ORM is inderdaad een geweldige luistertip van je, ABDrums. Meteen in de bestelling gedaan, big up, you rock dude!!
Ghost is, om het met een eufemisme uit te drukken, wanstaltig ruk. Wat kut zeg.
0
geplaatst: 6 januari 2023, 13:32 uur
Matte release inderdaad, die laatste van Ghost.
6-0
34. Throwing Bricks - False Promises vs. White Ward - Leviathan
6-0
34. Throwing Bricks - False Promises vs. White Ward - Leviathan
0
geplaatst: 6 januari 2023, 14:32 uur
Blij dat ORM hier zo goed in de smaak blijkt te vallen. Een poosje geleden heb ik het betreffende album ook de op site toegevoegd: Orm - Intet • Altet .
En hier nog een zeer, zeer lovende recensie van ZwareMetalen: Orm – Intet • Altet | Zware Metalen.
En hier nog een zeer, zeer lovende recensie van ZwareMetalen: Orm – Intet • Altet | Zware Metalen.
0
geplaatst: 6 januari 2023, 14:50 uur
Beide erg mooi, maar White Ward trekt toch aan het langste eind: 0-2.
0
geplaatst: 6 januari 2023, 15:43 uur
Johnny Marr schreef:
Vandaar dat ik er bij de allerlaatste nominaties achter kwam dat er nog niets van de nieuwe Ghost genomineerd was. Ik ken dat verder niet, voel me ook niet aangetrokken tot zo'n beschilderde clown met paushoed oid, maar de gekozen track viel me ruimschoots mee

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.