MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
1-1, nipt

Dit is de finale.

2-1 heel nipt

Zeker aan elkaar gewaagd. Maar ik ga toch voor de kronkelende creepy sfeer, i.p.v. de moddervette grooves. Althans, nu.
2-3

DjFrankie (moderator)
2-4 goeie cd die van Blut aus Nord

Da's nou ook toevallig, ik had net vannacht die laatste van Sigh besteld.
Een jaar of acht (?) geleden op Roadburn gezien en dat viel me best wel tegen. Daarom en sindsdien is de band niet meer op mijn radar geweest, maar ik vind hun nieuwe plaat behoorlijk geïnspireerd en gevarieerd klinken. De vorige ook trouwens, maar deze is meer "metal".

Dit verhaal had ik ook voor Saxon kunnen schrijven. Exact hetzelfde, alleen vervang ik Roadburn dan voor Paaspop.
1-2

2-2

Twee toppers, wat mij betreft. De chaotische gekte van Sigh trekt me in deze iets meer aan dan de onverwoestbare epiek van Saxon.

DjFrankie (moderator)
3-3

Ik begin steeds harder te vermoeden dat de belangrijkste man achter Ghost ghostwriter Max Martin is.

Wat een FANTASTISCH nummer trouwens van dat ORM. Behoorlijk geniale tip, ABDrums!
3-0

ORM is inderdaad een geweldige luistertip van je, ABDrums. Meteen in de bestelling gedaan, big up, you rock dude!!

Ghost is, om het met een eufemisme uit te drukken, wanstaltig ruk. Wat kut zeg.

DjFrankie (moderator)
5-0

Matte release inderdaad, die laatste van Ghost.

6-0

34. Throwing Bricks - False Promises vs. White Ward - Leviathan

0-1

Pfoeh.

Blij dat ORM hier zo goed in de smaak blijkt te vallen. Een poosje geleden heb ik het betreffende album ook de op site toegevoegd: Orm - Intet • Altet .

En hier nog een zeer, zeer lovende recensie van ZwareMetalen: Orm – Intet • Altet | Zware Metalen.

Beide erg mooi, maar White Ward trekt toch aan het langste eind: 0-2.

Johnny Marr schreef:

Ghost is, om het met een eufemisme uit te drukken, wanstaltig ruk. Wat kut zeg.

Vandaar dat ik er bij de allerlaatste nominaties achter kwam dat er nog niets van de nieuwe Ghost genomineerd was. Ik ken dat verder niet, voel me ook niet aangetrokken tot zo'n beschilderde clown met paushoed oid, maar de gekozen track viel me ruimschoots mee

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:08 uur

geplaatst: vandaag om 11:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.