MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

Ronde 2 (tot de 6, 1 verschil)

Vorige battle is te vroeg beëindigd toch?
Mij best dat we de lat minder hoog leggen qua puntaantal t.o.v. het aantal deelnemers overigens.

2-3

En iemand moet inderdaad nog snel een punt aan Obituary geven

DjFrankie (moderator)
4-3

Testament hield nog aardig stand, maar zeg nou eerlijk: het is bepaald geen 'The Legacy'.

6-4

4. DBC - The Genesis Explosion vs. Black Sabbath - When Death Calls

DBC vind ik een van de verrassingen in het onontgonnen en met spinnenraggen besmeurde deel van mijn platenkast, maar dan nog kan het niet wedijveren tegen het machtige 'When Death Calls'.

0-1

B.Robertson schreef:
Ronde 2 (tot de 6, 1 verschil)

Vorige battle is te vroeg beëindigd toch?
Mij best dat we de lat minder hoog leggen qua puntaantal t.o.v. het aantal deelnemers overigens.

Klopt. Zal voor nu wel een punt aan Obituary geven om door te kunnen (hoewel ik daar normaliter niet op zou stemmen). Volgens mij kan tot de 6 nu best overigens aangezien we met veel zijn, maar als er meer naar 5 willen in de tweede ronde vind ik dat prima.

The_CrY schreef:

Klopt. Zal voor nu wel een punt aan Obituary geven om door te kunnen (hoewel ik daar normaliter niet op zou stemmen). Volgens mij kan tot de 6 nu best overigens aangezien we met veel zijn, maar als er meer naar 5 willen in de tweede ronde vind ik dat prima.

Ik vind t/m de 6 prima, hoor. Voor wat het waard is.

Ik zie dat ik de vorige battle te vroeg heb afgesloten en daarmee The_CrY tot een ongewenste stem heb verleid. Excuses daarvoor.
Ik zal voortaan de 'gebruiksaanwijzigingen' beter lezen.

2-3

3-3

We spelen die tweede ronde al wel een tijdje tot de 6,dus laten we dat maar zo houden.

DjFrankie (moderator)
5-3

Zit je nu tegen je eigen nominatie stemmen, of ben je per ongeluk abuis?

EvilDrSmith schreef:
(quote)

Zit je nu tegen je eigen nominatie stemmen, of ben je per ongeluk abuis?

Punt voor BS toch? En dat is eigen nominatie.

B.Robertson schreef:
(quote)

Punt voor BS toch? En dat is eigen nominatie.

Och jee, ik ben abuis en heb blijkbaar kippenstront in mijn ogen. K'heb niks gezegd!

Nog een punt voor Godflesh trouwens!

DjFrankie (moderator)
1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:11 uur

geplaatst: vandaag om 01:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.