MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

Mag 2,5-4,5 ook?

Door het nogal saaie drumwerk bij Paradox (zó jammer! Want verder zo'n ontiegelijk gaaf thrashnummer) - welke bij Voivod veel inventiever is - ga ik dan voor de beste Floyd-cover ever.

2-5

EvilDrSmith schreef:
Mag 2,5-4,5 ook?
Ben benieuwd of je kans maakt.

3-6

Jacoto schreef:
(quote)
Ben benieuwd of je kans maakt.

3-6

Ik ga het gewoon proberen. Dan wacht ik wel af of ik word teruggefloten.
Maar nog niet bij dit nummer, want hoe hoog ik Metal Church ook heb zitten (en dat is héél hoog), er is maar een 'Alice In/Alison Hell'.

1-0

Ik vind trouwens dat Ann als voorspel niet vergeten mag worden en dat niet alle eer naar Alice/Alison hoeft te gaan, dus dit is de volledige versie: Annihilator - Crystal Ann/Alison Hell - YouTube

Beide zijn me even lief.

3-3 dan maar

DjFrankie (moderator)
4+3

5-3

Alison Hell staat in mijn top 100 metalnummers allertijden, met Crystal Ann als intro al helemaal magistraal.

Zal ik dan maar de dood of de gladiolen uitdelen....
Fraai voorspel op die volledige versie die EvilDrSmith heeft ingebracht. Doet 'm net kantelen naar het beslissende punt.

6-5

Ik kan niet kiezen, ik vind ze even ''niet mijn ding''.

Haha, voor mij ook een lastige om te kiezen, maar juist omdat ze beide helemaal mijn ding zijn. Maar ik ga toch tegen mijn nominatie stemmen (anders had ik W.A.S.P. zelf wel genomineerd). Sorry ome King.

Ik hoorde onlangs een vriend zeggen dat hij W.A.S.P. geen flikker aan vond toen ze in het voorprogramma van Iron Maiden optraden en ze sindsdien nooit meer heeft geluisterd. Fair enough. Hij was de enige niet. De band werd massaal uitgejouwd. Maar ik liet hem dit nummer horen - van enkele jaren ná dat optreden -en hij kon geen verschil horen met 'Animal (Fuck Like Beast)'. 'Wild Child' e.d.
Dan heb je toch een flinke portie stront in je oren....

2-1

DjFrankie (moderator)
2-4

Ome King wint dit met twee vingers in zijn neus.

3-5

Proficiat Ome King, je bent door na 24 uur!

8. Godflesh - Like Rats vs. Nuclear Assault - New Song

1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:49 uur

geplaatst: vandaag om 02:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.