Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 15 februari 2023, 21:49 uur
Oef, wat een overdonderende start van deze vierde ronde. Aangezien Ultha nog een ijzer in het vuur heeft, kies ik tactisch.
2-2
2-2
0
geplaatst: 15 februari 2023, 23:06 uur
Heeft Disillusion ook hoor, tenzij ik weer ergens een fout heb gemaakt.. 
2-3 dus.

2-3 dus.
0
geplaatst: 16 februari 2023, 11:33 uur
Oja, verrek. Nou, dan neem ik deze keer de (scheel kijkende) fout wel op mij.
Of ga ik dan bij die andere battle tactisch op Disillusions tegenstander stemmen, die namelijk ook heul erg lekker is? Wat een verdomd leuk metaljaar was het afgelopen jaar toch.
Of ga ik dan bij die andere battle tactisch op Disillusions tegenstander stemmen, die namelijk ook heul erg lekker is? Wat een verdomd leuk metaljaar was het afgelopen jaar toch.
0
geplaatst: 16 februari 2023, 14:15 uur
Ik vind Disillusion echt verschrikkelijk ruk, just my two cents.
0
geplaatst: 16 februari 2023, 19:45 uur
0
geplaatst: 16 februari 2023, 21:24 uur
2-1
Beiden beregoed.
Zeker Abstract Illusion dat met het 2e gedeelte zo vanaf een minuut 8.30, waarin het symfonische gedeelte de overhand krijgt.
Beiden beregoed.
Zeker Abstract Illusion dat met het 2e gedeelte zo vanaf een minuut 8.30, waarin het symfonische gedeelte de overhand krijgt.
0
geplaatst: 16 februari 2023, 21:58 uur
Er zijn finales van andere jaren geweest die ik (stukken) minder indrukwekkend en ontzagwekkend vind dan deze battle.
Ik zag trouwens dat Willowtip Records in april de plaat van An Abstract Illusion opnieuw uitbrengt. 35 Dollar.
Wat zou dat incl shipping, tax en inklaringskosten wel niet gaan kosten? Maar dat zal het waard zijn ook. Alleen al voor het magistrale artwork dat zo in het MoMA mag hangen.
Toch kies ik voor Messa.
(alleen omdat de band achterstaat: het maakt me écht geen donder uit)
2-2
Ik zag trouwens dat Willowtip Records in april de plaat van An Abstract Illusion opnieuw uitbrengt. 35 Dollar.
Wat zou dat incl shipping, tax en inklaringskosten wel niet gaan kosten? Maar dat zal het waard zijn ook. Alleen al voor het magistrale artwork dat zo in het MoMA mag hangen.
Toch kies ik voor Messa.
(alleen omdat de band achterstaat: het maakt me écht geen donder uit)2-2
0
geplaatst: 17 februari 2023, 19:35 uur
Nog tien minuten: is er nog iemand die de beslissing écht forceert ipv Vadertje Tijd?
0
geplaatst: 17 februari 2023, 20:03 uur
EvilDrSmith schreef:
Nog tien minuten: is er nog iemand die de beslissing écht forceert ipv Vadertje Tijd?
Mag ik nog 'ns?

Nee, maakt me echt niet uit hoor, beiden gewoon top.
0
geplaatst: 17 februari 2023, 20:24 uur
Dan moet ik tot mijn grote verdriet en met groot leed aanzien dat Messa via de achterdeur moet opduvelen.
Echter, waar een traan valt is ook een lach, dus met groot genoegen en veel plezier zie ik dat An Abstract Illusion doorgaat naar de volgende ronde!
4. Venus Principle - Rebel Drones vs. Blut Aus Nord - Chants of the Deep Ones
Echter, waar een traan valt is ook een lach, dus met groot genoegen en veel plezier zie ik dat An Abstract Illusion doorgaat naar de volgende ronde!
4. Venus Principle - Rebel Drones vs. Blut Aus Nord - Chants of the Deep Ones
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.