MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
aslan (crew)
3-4

Oh, ik was nog vergeten te stemmen. Nu te laat. Maar de beste (Blut Aus Nord) gaat door.
Alhoewel, dat Venus Principle is ook fraai, bijzonder fraai. Afijn, bijna alleen maar winnaars in deze fase.
Hier weer twee. Hé, zij alweer?

5. Blut Aus Nord - Tales of the Old Dreamer vs. Woods of Desolation - Anew

In Woods Of Desolation zijn het zeker originele vocalen, nogal hees en schor klinkend, en het lijkt nergens anders op.
Echter, het lijkt ook nergens op.
Jammer, want verder weet de band een heerlijke sfeer neer te zetten.
De hallucinerende nachtmerrie van Blut Aus Nord is evenwel aparte klasse.
1-0

EvilDrSmith schreef:
In Woods Of Desolation zijn het zeker originele vocalen, nogal hees en schor klinkend, en het lijkt nergens anders op.
Echter, het lijkt ook nergens op.
Jammer, want verder weet de band een heerlijke sfeer neer te zetten.

De man achter Woods of Desolation liet in het verleden steeds interessante gastvocalisten opdraven voor zijn platen, nu heeft hij die zelf verzorgd. Mag duidelijk zijn dat zijn forte inderdaad ligt bij hetgeen jij aanhaalt.

2-1

2-2

Dit is de finale.

Ik ga toch voor de blackgaze-achtige perikelen van Woods Of Desolation, alhoewel Blut Aus Nord ook behoorlijk weet te overtuigen: 2-3

2-4

Ik stem mee met Woods Of Desolation.
BANord vind ik toch wat minder.

DjFrankie (moderator)
3-4

Al zit er een nacht tussen, ik vrees dat de 24-uursregel jouw stem de das omdoet en dat tóch Woods Of Desolation doorgaat. Maar dat bepaalt AOVV.

0-5

7. Brutus - Dust vs. Celeste - De Tes Yeux Bleus Perlés

1-0

DjFrankie (moderator)
2-0

DjFrankie (moderator)
EvilDrSmith schreef:
(quote)

Al zit er een nacht tussen, ik vrees dat de 24-uursregel jouw stem de das omdoet en dat tóch Woods Of Desolation doorgaat. Maar dat bepaalt AOVV.

Nope, 24 uurs regeling telt alleen als er geen winnaar is, die is er nu wel.

DjFrankie schreef:
Nope, 24 uurs regeling telt alleen als er geen winnaar is, die is er nu wel

Dan vervalt toch het hele principe van de 24 uurs regel? Als je na 24 nog steeds de beslissende stem kan uitbrengen heb je die regel ook niet nodig lijkt me. Volgens mij heeft EvilDrSmith namelijk gelijk.

DjFrankie (moderator)
ABDrums schreef:

Dan vervalt toch het hele principe van de 24 uurs regel? Als je na 24 nog steeds de beslissende stem kan uitbrengen heb je die regel ook niet nodig lijkt me. Volgens mij heeft EvilDrSmith namelijk gelijk.

Nee je kunt inderdaad de 24 uurs regeling gebruiken maar dat heeft niemand gedaan waardoor de battle doorgaat net als bij de Witte Trui, totdat de nieuwe is geplaatst.In het verleden is dit namelijk al veel vaker voorgekomen.

Een mooi dilemma voor onze spelleider!

2-2

Woods of Desolation gaat door, zou ik zeggen. Blut Aus Nord gaat al door met een nummer

ABDrums schreef:

Denk dat DJFrankie gelijk heeft.
Bij gelijke stand na 24 uur kan de regel toegepast worden.
Zolang dat niet gebeurd is, kan er nog gestemd worden.
Ik denk dat 'Blut Aus Nord' door is.

De spelleider moet hier maar een klap op geven, zodat het voor eens en voor altijd duidelijk is...

DjFrankie schreef:
Nee je kunt inderdaad de 24 uurs regeling gebruiken maar dat heeft niemand gedaan waardoor de battle doorgaat net als bij de Witte Trui, totdat de nieuwe is geplaatst.In het verleden is dit namelijk al veel vaker voorgekomen.
Oh, dat wist ik niet, maar ik vind dit wel een mooie/faire manier om de battle te verlengen. Wat mij betreft ondersteunt AOVV dit. En heus niet omdat daarmee Blut Aus Nord doorgaat. Als is dat een fijne bijvangst.

ABDrums schreef:

Dan beslis ik bij deze plechtig dat Woods of Desolation het spelletje gewoon wint, mag ik lekker een nieuw jaar kiezen!

Neen, serieus: laat het ons inderdaad bij de interpretatie van DjFrankie houden, het is ook maar een spelletje..
Ik merk nu pas dat ik nota bene tegen mijn eigen nominatie heb gestemd. Anders was er sowieso geen discussie mogelijk geweest.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:47 uur

geplaatst: vandaag om 14:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.