Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 21 februari 2023, 17:55 uur
Huh, hebben jullie Brutus er nu uitgeknikkerd? Tsjongejonge... 
8. Cave In - Wavering Angel vs. White Ward - Leviathan
Lastig lastig... ik denk dat ik voor White Ward ga, maar eerst nog even dubbel- en misschien wel trippelchecken.

8. Cave In - Wavering Angel vs. White Ward - Leviathan
Lastig lastig... ik denk dat ik voor White Ward ga, maar eerst nog even dubbel- en misschien wel trippelchecken.
1
geplaatst: 21 februari 2023, 18:31 uur
Pfoe dit is echt een heel lastige. Ik ga denk ik, ook na een grondige herbeluistering, toch nipt voor Cave in. Dat nummer weet me net wat meer te raken en mee te nemen. Succes met je beslissing, EvilDrSmith. 
1-1

1-1
0
geplaatst: 22 februari 2023, 00:27 uur
De verantwoordelijkheid is hoog, de last is zwaar, het luisterplezier zo groot!
...
...
Die trompet van White Ward
Die magnifieke opbouw van Wavering Angel.
Die overdonderende afwisseling van Leviathan
Die bij je strot grijpende emotietsunami van Cave In
Allebei 10+
Maar...dan... kies ik toch voor het epos dat eindigt met zulke fantastische jawdropping, bonechilling, goosebumping, eye watering gitaarsolo's zoals ik ze nog maar zelden hoor. Ik kreeg zelfs een beetje het Lynyrd Skynyrd 'Free Bird'-gevoel: de ultieme triplegitaarsolo in de afgelopen 50.000 jaar.
Hmmm... tekstueel sluit dit nummer trouwens wel aardig aan op 'Free Bird', besef ik nu.
En juist het slot is waar de ander net een klein steekje laat vallen, want die is vrij plotseling en komt wat "willekeurig" over.
Zo, de finale is achter de rug. Wat een feest!
Tijd voor de after party:
9. Saxon - Black Is the Night vs. Firtan - Amor Fati
...
...
Die trompet van White Ward

Die magnifieke opbouw van Wavering Angel.

Die overdonderende afwisseling van Leviathan

Die bij je strot grijpende emotietsunami van Cave In

Allebei 10+
Maar...dan... kies ik toch voor het epos dat eindigt met zulke fantastische jawdropping, bonechilling, goosebumping, eye watering gitaarsolo's zoals ik ze nog maar zelden hoor. Ik kreeg zelfs een beetje het Lynyrd Skynyrd 'Free Bird'-gevoel: de ultieme triplegitaarsolo in de afgelopen 50.000 jaar.
Hmmm... tekstueel sluit dit nummer trouwens wel aardig aan op 'Free Bird', besef ik nu.
En juist het slot is waar de ander net een klein steekje laat vallen, want die is vrij plotseling en komt wat "willekeurig" over.
Zo, de finale is achter de rug. Wat een feest!
Tijd voor de after party:
9. Saxon - Black Is the Night vs. Firtan - Amor Fati
0
geplaatst: 22 februari 2023, 08:45 uur
1-1
Op wat stem je nu, EvilDrSmith? Leviathan, mag ik hopen? Cave In brengt hier een goed nummer maar je kunt ook overdrijven.
Op wat stem je nu, EvilDrSmith? Leviathan, mag ik hopen? Cave In brengt hier een goed nummer maar je kunt ook overdrijven.
0
geplaatst: 22 februari 2023, 11:33 uur
Johnny Marr schreef:
Dan vond jij het blijkbaar geen jawdropping, bonechilling, goosebumping, eye watering gitaarsolo's. Ik wel hoor! Op wat stem je nu, EvilDrSmith? Leviathan, mag ik hopen? Cave In brengt hier een goed nummer maar je kunt ook overdrijven.
Van een iets minder indrukwekkend maar evenzogoed hoog niveau, en ook allebei aan elkaar gewaagd.
Toch 2-4
0
geplaatst: 22 februari 2023, 11:36 uur
EvilDrSmith schreef:
(quote)
Dan vond jij het blijkbaar geen jawdropping, bonechilling, goosebumping, eye watering gitaarsolo's. Ik wel hoor! OK. En op wat stem je nu?
0
geplaatst: 22 februari 2023, 11:40 uur
Jonguh! Zucht...
Cave In gaat door. White Ward zou via de herkansingsronde á la de Zwarte Lijst alsnog in moeten mogen voegen.
Cave In gaat door. White Ward zou via de herkansingsronde á la de Zwarte Lijst alsnog in moeten mogen voegen.
0
geplaatst: 22 februari 2023, 11:42 uur
EvilDrSmith schreef:
(quote)
Jonguh! Zucht...Cave In gaat door. White Ward zou via de herkansingsronde á la de Zwarte Lijst alsnog in moeten mogen voegen.
Vanwaar een zucht? Je gaf niet aan op welk nummer je stemde
Vreemde reactie, haha. We good tho?
0
geplaatst: 22 februari 2023, 11:44 uur
Johnny Marr schreef:
0
geplaatst: 22 februari 2023, 11:47 uur
Geen zoentje terug! Leviathan kan er echt nog niet uit zijn
Stem je er dan wel op voor de Jordy's als beste metalnummer? 
2
geplaatst: 22 februari 2023, 11:54 uur
Johnny Marr schreef:
Geen zoentje terug! Leviathan kan er echt nog niet uit zijn
Dat is een spelletje dat ik niet volg, maar als het zover is, tag me dan maar!Geen zoentje terug! Leviathan kan er echt nog niet uit zijn
Vandaar ook mijn zinloos lange verhaal hierboven: White Ward had minstens de halve finale moeten halen.
Het is eigenlijk heel simpel: blame it AOVV!

2
geplaatst: 22 februari 2023, 12:00 uur
Dat is de taak van de grote spelleider ArthurDZ. Leuk hé, die slowchat, alles om Arthur te kunnen taggen in een metaltopic

2
geplaatst: 22 februari 2023, 12:04 uur
Johnny Marr schreef:
Dat is de taak van de grote spelleider ArthurDZ. Leuk hé, die slowchat, alles om Arthur te kunnen taggen in een metaltopic
(quote)
Gek, ik wist helemaal niet dat ik ook spelleider was van het favoriete metal song per jaar-topic. Oh wacht, je bedoelt een tag voor de Jordy's? Komt er zo aan!

0
geplaatst: 22 februari 2023, 14:42 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.