menu

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar) #2

zoeken in:
avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
1-1




avatar van EvilDrSmith
Jacoto schreef:
Ome King wint dit met twee vingers in zijn neus.

3-5


Met een nipte 4-5 overwinning en nog geen 6 stemmen behaald binnen 24 uur, had ome King zijn twee vingers beter gekruisd kunnen houden om te hopen op een goede afloop. 't Lukte ternauwernood.

Puntje voor Nuclear Assault. Lang geleden dat ik die plaat heb gedraaid trouwens. Ook omdat ik er tot op de dag van vandaag een beetje van baal dat ik 'em destijds tijdens tienertoer in Boudisque Amsterdam had gekocht, maar dat ik - terwijl ik aan het ouwehoeren was met mijn vrienden die mee toerden - de trein uitstapte en het tasje met daarin die lp vergat mee te nemen. 'Handle With Care' heet-ie dan ook nog. De ironie...

2-4



avatar van Dieter
4-5 Lekker nummer.

avatar van Jacoto
4-6

Kort en krachtig nummer!

avatar van EvilDrSmith
Ronde 2 (tot de 6, 1 verschil)

9. Watchtower - The Fall of Reason vs. Phantom Blue - Going Mad

Als zelfverklaard liefhebber voor progressief en fetisjist voor afwijkende, vooruitstrevende en eigenzinnige klanken kies ik deze keer gewoon wat ik het lekkerst vind.
Clipje meteen aangepast, want dan kijk je naar bewegende beelden, yummie! (muziek start op 0'10")

0-1

avatar van Jacoto
EvilDrSmith schreef:

Clipje meteen aangepast, want dan kijk je naar bewegende beelden, yummie! (muziek start op 0'10")

0-1

0-2

Ik heb het gezien...
(Al moet me van het hart dat Watchtower ook erg sterk is, maar ja... die bewegende beelden hè)



avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
2-3





avatar van EvilDrSmith
Potverdrie, die chicks dreigen het nog te winnen van die autistische metalnerds!
Jullie stemmen ook alleen maar met jullie onderbuik, hè?
Chapeau!


avatar van Dieter
24 uur ruim voorbij. PB door

avatar van marsupilami
De dames mogen nog een ronde verder

10. Nine Inch Nails - Head Like A Hole vs. Carcass - Reek of Putrefaction

Hoe verschillend kunnen de nummers zijn... Toch maar
1-0



avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
1-3



avatar van EvilDrSmith
Okay, dan ga ik het nu toch doen. Ik kan namelijk écht niet kiezen en vind ze allebei geweldig.

2½ - 4½ (Shoot me )

avatar van The_CrY
2½ - 5½

avatar van Rudi S
3,5 - 5,5

Gast
geplaatst: vandaag om 01:51 uur

geplaatst: vandaag om 01:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.