Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 24 maart 2023, 13:10 uur
0
geplaatst: 24 maart 2023, 13:18 uur
Pfoe dit ontloopt elkaar niet veel. De atmosferische black van Limbonic Art of de ziedende punk-thrashmetal van Voivod? De energie van Voivod wint het van de luchtigheid van Limbonic Art voor mij, maar het is nipt.
1-0
1-0
0
geplaatst: 25 maart 2023, 10:47 uur
Niet het beste van Voivod, maar toch altijd goed voor de score.
3-4
3-4
0
geplaatst: 25 maart 2023, 15:28 uur
Gezien het fanatisme van de Deftonesfanclub op deze site in mijn punt voor Absu waarschijnlijk een parel voor de zwijnen.
1-1
1-1
0
geplaatst: 25 maart 2023, 15:45 uur
Ik stem hier voor één van de beste nummers ooit ten faveure van m'n eigen nominatie:
2-1
2-1
1
geplaatst: 25 maart 2023, 16:09 uur
Johnny Marr schreef:
Ik stem hier voor één van de beste nummers ooit ten faveure van m'n eigen nominatie:
Dit zijn beide jouw nominaties.

1
geplaatst: 25 maart 2023, 16:12 uur
Oh...nou...terecht dan ofzo? Laat Drive dit hele zooitje maar winnen dan.
3
geplaatst: 25 maart 2023, 16:38 uur
Johnny Marr schreef:
Laat Drive dit hele zooitje maar winnen dan.
Laat Drive dit hele zooitje maar winnen dan.
Gewoon #25 single aller tijden op RateYourMusic. Serieus, schijnbaar de hoogst gewaardeerde metalsingle op de gehele site. Terecht ook.
0
geplaatst: 25 maart 2023, 23:46 uur
De voorlopige (en verrassende) tussenstand suggereert dat Absu dit nummer dan ook maar eens heel snel op single moet uitbrengen. 
Wel een bijzondere "prestatie" van Deftones en ik nu zie zelfs 115 (!) plaatsen hoger dan de eerstvolgende metalsingle. Althans, als je 'Would?' van Alice In Chains überhaupt metal kan noemen (en zo niet, dan zijn de twee metalsingles daarna óók van Deftones en pas op #161 vinden we met 'Paranoid' pas de eerste single die onbetwist metal te noemen is. En stokoud.).

Wel een bijzondere "prestatie" van Deftones en ik nu zie zelfs 115 (!) plaatsen hoger dan de eerstvolgende metalsingle. Althans, als je 'Would?' van Alice In Chains überhaupt metal kan noemen (en zo niet, dan zijn de twee metalsingles daarna óók van Deftones en pas op #161 vinden we met 'Paranoid' pas de eerste single die onbetwist metal te noemen is. En stokoud.).
1
geplaatst: 26 maart 2023, 19:05 uur
Wel wel, Absu door, wat een verrassing!
Gaan we door met de volgende:
20. Electric Wizard - Return Trip vs. Rammstein - Du Hast
1-0
Gaan we door met de volgende:
20. Electric Wizard - Return Trip vs. Rammstein - Du Hast
1-0
0
geplaatst: 26 maart 2023, 21:30 uur
De klassieker van Rammstein kan niet opboksen tegen de brute, lompe, loodzware brok geweld die Electric Wizard te berde brengt.
2-2, makkie.
2-2, makkie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.