MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
Overkill vind ik altijd tof, maar hier treffen ze het niet wat de loting betreft.. Loodzwaar, maar tegelijk bloedmooi nummer van Empyrium.

4-0

5-1

Ik dacht bij Mourners even in 't begin met Alan Parsons te maken te hebben, maar daar was ik snel van genezen.

0-1

2-2

3-2

Duidelijk.

4-2 heel duidelijk ja

Lullig om meteen in de eerste ronde tegen een van de finalisten op te moeten boksen.
Valt me nog mee dat Kreator niet met 5-0 knockout wordt geslagen. Evenzogoed ook een tof nummer.
5-2

Johnny Marr schreef:
3-2

Duidelijk.

Stem je nou 2x?

Dieter schreef:
(quote)

Stem je nou 2x?

Ah, had het zelfs niet door haha. Ikke sloeber zijn. Cult of Luna en Russian Circles waren fantastisch vanavond, trouwens, dit geheel terzijde. Svalbard ook nog in het voorprogramma, wat een line-up hé Don Cappuccino!

Dieter schreef:
Stem je nou 2x?
Oh oh oh, Johnny Marr doet weer een johnnymarretje, inclusief de standaard ontkenning (ik doop dit gedrag inmiddels om tot een werkwoord/zelfstandig naamwoord).

Wel een hele gave avond gehad, dus!

15. Emperor - Ye Entrancemperium vs. Kreator - Phobia
4-2

16. Rotting Christ - Sorrowfull Farewell vs. Breach - Deadheads
2-1

4-2

3-1

DjFrankie (moderator)
4-2

3-2

Emperor door na 24u.

3-3

3-4

4-4

DjFrankie (moderator)
Breach door

1-0

DjFrankie (moderator)
1-1

Marianne Faithfull was in deze clip net zo oud als dat ik nu ben.
Een raar idee, want destijds vond ik het heel stoer dat Metallica zo'n "bejaard icoon" wist te strikken voor hun muziek. Ze klinkt hier ook als een... bejaarde vrouw.
...
Ik ben dus inmiddels net zo oud.
EvilDrSmith schreef:
Och, Ulver is de Beck van de experimentele/extreme muziek. Welk genre ze ook uitproberen, het is het allemaal net niet en verbleekt bij de genretoppers. Het enige écht prachtige album van Ulver vind ik deze.
Evenzogoed vind ik Ulver nog wel beter dan het beste nummer van Metallica uit deze tijd.

2-2

4-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:59 uur

geplaatst: vandaag om 03:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.