MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
2-2

2-4 twee pareltjes!

3-4

1x stemmen is genoeg hoor!

2-4 dus

Ik ga voor de zwaarmoedige pracht van Empyrium.

3-4

DjFrankie (moderator)
1-2

2-3

2-4

Deze Emperor vind ik dan weer een stuk minder.

3-5

Nipt voor In the Woods, toch wel een groeier.

4. Dimmu Borgir - The Mourning Palace vs. The Gathering - On Most Surfaces (Inuït)

1-0

2-2

DjFrankie (moderator)
3-2

4-2 met pijn in het hart

Dimmu Borgir door na 24 uur, laat ons zeggen.

5. Strapping Young Lad - All Hail the New Flesh vs. Arcturus - The Chaos Path

0-1

1-2

AOVV schreef:
Het zal vast niemand meer verbazen dat andermaal Dieter de trofee in de lucht mag steken, na een zoveelste overwinning. Volkomen terecht mag ie dus ook het volgende jaar gaan uitkiezen! Nog 8 jaartallen, nog 8 laureaten (en afsluiten kunnen we wellicht met 2023!). Daarna eventueel nog een finale finaleronde met alle winnaars tegenover elkaar, al zijn dat er dan met 2023 bij 44 in totaal. Dat wordt wel effe puzzelen..

Ik zat hier nog eens over na te denken en heb wellicht een leuk idee. We hebben het nu telkens over metal in de breedste zin van het woord. Sludge, doom, black, death, thrash, power, viking, prog, noem alle genres maar op. Wanneer we klaar zijn met de resterende acht jaren en een afsluitende finale finaleronde, hetgeen ik overigens echt een geweldig idee vind, kunnen we ervoor kiezen om eenzelfde concept zoals dat in dit topic is gehanteerd toe te passen op een specifieke metalstijl. Dan krijgen we dus de Favoriete Black Metal Song (per jaar), of de Favoriete Death Metal Song (per jaar).

Er zitten wel wat haken en ogen aan. Ten eerste moet iedereen dat willen, ten tweede moeten er voldoende deelnemers aanwezig zijn, ten derde moet iemand (als AOVV daar van afziet) de taak van spelleider op zich nemen en ten vierde moet er overeenstemming komen over welk genre we dan zouden willen gaan doen.

Het lijkt me namelijk zonde dat dit topic in zijn totaliteit verdwijnt, wanneer we klaar zijn met de laatste acht jaren en de afsluitende finale finaleronde. In het kader van de metalhoek binnen deze website denk ik namelijk dat dit topic behoorlijk uniek is. Ik gooi enkel het balletje even op, zodat eenieder er eens over kan nadenken. Op- of aanmerkingen, feedback en ideeën zijn natuurlijk meer dan welkom!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:41 uur

geplaatst: vandaag om 06:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.