MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
2-1

3-3

Ik kan me nog herinneren dat ik eind jaren 90 de LP 'Stronger Than Evil' (1984) van Heavy Load in een platenzaak zag liggen voor vier gulden. De bandnaam zei me niks, maar het was maar vier gulden. Daar kon ik geen bult aan vallen, want alleen de hoes was het al waard. En als je dan ziet wat de Gekke Henkies er tegenwoordig voor durven te vragen/betalen, dan was het een goede investering. Al vind ik de muziek die exorbitante prijzen niet waard. Leuk, lekker: beetje net zoals deze van Raven.
4-3

Zack
4-4

Heavy Load door

DjFrankie (moderator)
0-1

0-2 nipt

Trance klinkt beter dan dat ik het me kon heugen. Lekker rauwe gitaarsolo, ook. En de zanger doet me nu meer denken aan de zanger van Nazareth dan destijds aan Klaus Meine. Wint het idd nipt van Motörtank.
0-3

Oei, lastig deze. Anvil is een lekkere beuker, maar Whitesnake is toch echt wel heel fijn in deze versie.

1-0 dan maar.

Dan ga ik voor de beuker.

1-1

DjFrankie (moderator)
1-3

Ik zal wel op de tere zieltjes trappen van de eerstegeneratiewhitesnakefans, maar ik vind de remake op/uit 1987 toch een stuk beter (de Europese versie dan, niet die waardeloze US-keyboards edit). Evenzogoed erg goed hoor, maar Anvils March spat uit de speakers.
En die riff op 0'40", welke terugkeert op 1'19" en 1'58", daar kan je heel goed ♫ Livin', lovin', I'm on the run ♪ van UFO's 'Doctor Doctor' op zingen, dus dan is-toch niet helemaal instrumentaal.

1-4

Heerlijk nummer van een van de twee NWOBHM-bands met de naam Legend. De betere van de twee.
Speaking of which: ik kan nog wel wat wegstemmers gebruiken in de tweede ronde van dat spelletje. Kan nog tot 2100 uur!

1-1

DjFrankie (moderator)
3-2

4-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:34 uur

geplaatst: vandaag om 06:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.