MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

1-1

Ik heb deze grijs gedraaid!! ❤️‍

DjFrankie (moderator)
2-1 kunnen samen elders een feestje bouwen nu.

Ik dacht dat ik het oude werk van Manilla Road geen flikker aan vond (ik herinner me nog wat zuur geschreven recensies die ik járen geleden schreef n.a.v. reissues van hun albums), maar dit nummer kan ik goed, héél goed hebben. Hoe amateuristisch en wiebelig alles ook bij elkaar is gespeeld.
2-4

De ultiem getitelde metalbattle denkbaar anno 1982. Duivelser dan dit kan je het niet verzinnen.

In de tussenstand bij het NWOBHM-spelletje staat Venom voor op Satan, benieuwd of Cronos & Co het hier ook van hun favoriet genaamde collega's kunnen winnen. Als het aan mij ligt trouwens niet.
1-2

DjFrankie (moderator)
4-2

Ik weet nog dat ik Nightmare van Venom op tv zag, maakte veel indruk op mij als klein manneke, daar Buried Alive nog meer, alsof Cronos je eigenhandig in de grond stampt. Altijd gefascineerd geweest door Venom.

4-3

DjFrankie (moderator)
2-1

4-2

4-3 dit gaat Battle Hymn toch nog wel winnen?

DjFrankie (moderator)
1-1

1-2 Hele fijne van MSG

Opnieuw ingezongen door Gary Barden. Graham Bonnet moet toen alweer vertrokken zijn na een korte samenwerking, waaraan vooraf Barden werd gevraagd te vertrekken. Schenker kon geen band bijeen houden.

1-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:19 uur

geplaatst: vandaag om 08:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.