Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juli 2023, 09:46 uur
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 juli 2023, 11:58 uur
2-1 kunnen samen elders een feestje bouwen nu.
0
geplaatst: 6 juli 2023, 12:19 uur
Ik dacht dat ik het oude werk van Manilla Road geen flikker aan vond (ik herinner me nog wat zuur geschreven recensies die ik járen geleden schreef n.a.v. reissues van hun albums), maar dit nummer kan ik goed, héél goed hebben. Hoe amateuristisch en wiebelig alles ook bij elkaar is gespeeld.
2-4
2-4
0
geplaatst: 6 juli 2023, 19:08 uur
De ultiem getitelde metalbattle denkbaar anno 1982. Duivelser dan dit kan je het niet verzinnen.
In de tussenstand bij het NWOBHM-spelletje staat Venom voor op Satan, benieuwd of Cronos & Co het hier ook van hun favoriet genaamde collega's kunnen winnen. Als het aan mij ligt trouwens niet.
1-2
In de tussenstand bij het NWOBHM-spelletje staat Venom voor op Satan, benieuwd of Cronos & Co het hier ook van hun favoriet genaamde collega's kunnen winnen. Als het aan mij ligt trouwens niet.
1-2
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 juli 2023, 22:15 uur
4-2
Ik weet nog dat ik Nightmare van Venom op tv zag, maakte veel indruk op mij als klein manneke, daar Buried Alive nog meer, alsof Cronos je eigenhandig in de grond stampt. Altijd gefascineerd geweest door Venom.
Ik weet nog dat ik Nightmare van Venom op tv zag, maakte veel indruk op mij als klein manneke, daar Buried Alive nog meer, alsof Cronos je eigenhandig in de grond stampt. Altijd gefascineerd geweest door Venom.
0
geplaatst: 7 juli 2023, 14:46 uur
1
geplaatst: 7 juli 2023, 19:54 uur
0
geplaatst: 7 juli 2023, 21:56 uur
Opnieuw ingezongen door Gary Barden. Graham Bonnet moet toen alweer vertrokken zijn na een korte samenwerking, waaraan vooraf Barden werd gevraagd te vertrekken. Schenker kon geen band bijeen houden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.