Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 27 juli 2023, 12:49 uur
1-3
Nooit mijn favoriet van Maiden geweest, maar nog steeds een sterke song. Moet het echter wel afleggen tegen één van de sterkere Judas Priest-nummers.
Nooit mijn favoriet van Maiden geweest, maar nog steeds een sterke song. Moet het echter wel afleggen tegen één van de sterkere Judas Priest-nummers.
0
geplaatst: 27 juli 2023, 14:56 uur
Ze hadden het allebei ruim moeten afleggen tegen beide deelnemers in de vorige battle. Tegenover elkaar ontloopt het elkaar weinig.
1-2
1-2
2
geplaatst: 29 juli 2023, 02:22 uur
Hadden jullie deze docu al gezien over Loudness?
Ik vind die serie 'Metal School' boven verwachting informatief en goed in elkaar gezet.
Ben behoorlijk liefhebber van hun oude platen (t/m 'Disillusion'), maar ik wist tot mijn schaamte niet dat de band er al een hele carrière vóór Loudness op had zitten als Lazy. Ze waren gewoon de Japanse Osmonds!
2-4 (nee, na dit verhaal toch geen tikfout)
Ik vind die serie 'Metal School' boven verwachting informatief en goed in elkaar gezet.
Ben behoorlijk liefhebber van hun oude platen (t/m 'Disillusion'), maar ik wist tot mijn schaamte niet dat de band er al een hele carrière vóór Loudness op had zitten als Lazy. Ze waren gewoon de Japanse Osmonds!

2-4 (nee, na dit verhaal toch geen tikfout)
0
geplaatst: 29 juli 2023, 22:08 uur
Priest vs. Maiden, ronde 2..Ditmaal 1 van Maiden's allerbeste, voor mij dus geen al te moeilijke keus..
2-1
2-1
0
geplaatst: 31 juli 2023, 11:07 uur
0
geplaatst: 31 juli 2023, 11:15 uur
Fantastisch nummer van Limelight, maar ik lees overal dat het uit 1984 komt.
EvilDrSmith zal wel een waterdichte verklaring hebben, waarom het genomineerd is.
EvilDrSmith zal wel een waterdichte verklaring hebben, waarom het genomineerd is.
0
geplaatst: 31 juli 2023, 11:35 uur
Tsja, Motörhead zal wel doorgaan aangezien Ashes to Ashes niet uit 1982 komt, maar dat neemt niet weg dat het een steengoed nummer is. Gek dat we hier overigens nu pas achter komen en niet een paar ronden geleden. 
0-2 trouwens, want ik vind Ashes to Ashes beter dan Heart of Stone.

0-2 trouwens, want ik vind Ashes to Ashes beter dan Heart of Stone.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.