MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
1-3

Nooit mijn favoriet van Maiden geweest, maar nog steeds een sterke song. Moet het echter wel afleggen tegen één van de sterkere Judas Priest-nummers.

Ik ga mee met AOVV's visie.
1-4

1-5 Maiden moet hier toch z'n meerdere erkennen in Rob & co

Ze hadden het allebei ruim moeten afleggen tegen beide deelnemers in de vorige battle. Tegenover elkaar ontloopt het elkaar weinig.
1-2

2-3

3-3

DjFrankie (moderator)
3-5

0-1

DjFrankie (moderator)
0-2

1-3

Hadden jullie deze docu al gezien over Loudness?
Ik vind die serie 'Metal School' boven verwachting informatief en goed in elkaar gezet.
Ben behoorlijk liefhebber van hun oude platen (t/m 'Disillusion'), maar ik wist tot mijn schaamte niet dat de band er al een hele carrière vóór Loudness op had zitten als Lazy. Ze waren gewoon de Japanse Osmonds!

2-4 (nee, na dit verhaal toch geen tikfout)

Priest vs. Maiden, ronde 2..Ditmaal 1 van Maiden's allerbeste, voor mij dus geen al te moeilijke keus..

2-1

2-2

2-3

Maiden door

Fantastisch nummer van Limelight, maar ik lees overal dat het uit 1984 komt.
EvilDrSmith zal wel een waterdichte verklaring hebben, waarom het genomineerd is.

Tsja, Motörhead zal wel doorgaan aangezien Ashes to Ashes niet uit 1982 komt, maar dat neemt niet weg dat het een steengoed nummer is. Gek dat we hier overigens nu pas achter komen en niet een paar ronden geleden.

0-2 trouwens, want ik vind Ashes to Ashes beter dan Heart of Stone.

DjFrankie (moderator)
1-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:14 uur

geplaatst: vandaag om 21:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.